חדשות בארץ

תכננתם לטייל בימי חול המועד? קבלו ביטול

עובדי רשות הטבע והגנים החליטו לצאת לשביתה בימי חול המועד של פסח ובכך לבטל את תכניותיהן  של משפחות החפצות לטייל. הסיבה: קשיים במשא ומתן עם ההנהלה

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

ועד העובדים של רשות הטבע והגנים הודיע היום (שלישי) כי הוא מתכנן לשבות דווקא בחול המועד פסח – זמן בו משפחות רבות כל כך מעוניינות לטייל באתרי הטבע.

השביתה, לפי הודעת הוועד, תחול בתאריכים ט"ז, י"ז ניסן - ימי רביעי וחמישי, והיא תכלול את כל האתרים של רשות הטבע והגנים. בנוסף, הודיעו בוועד העובדים כי ייתכן והשביתה תמשיך ותתרחב גם לימים נוספים.

במכתב ששוגר לעובדים נכתב: "אין להגיע לעבודה בימים אלו. כל האתרים וסוכות ההצלה יהיו סגורים. אין לענות לטלפונים או מיילים ולקיים פגישות. כל מערך הפיקוח ישבות, למעט כוננים שיקבלו אישור מיוחד מההסתדרות לעבוד בזמן השביתה בנושאים דחופים בלבד".

ומהי הסיבה שבשלה נוקטים בשביתה? בוועד הסבירו כי "ישנה עצירה במשא ומתן עם ההנהלה שמתקיים כבר תקופה ארוכה ללא תוצאות", וגם פירטו נושאים שונים שזקוקים לדעתם לתיקון.

בתגובה לדברים הודיעה הנהלת רשות הטבע והגנים כי תפנה בהקדם לבית הדין לעבודה במטרה "למנוע את עוגמת הנפש מהציבור ולאפשר לו לבקר באתרי הטבע והמורשת שבארץ".

בתגובה רשמית נמסר מההנהלה: "הגענו להסכמות עם ועד העובדים וההודעה על השביתה הגיעה תוך כדי דיון. ההתנהלות של הוועד שמשתמש בעובדים ככלי משחק ובציבור הרוצה לנפוש כבן ערובה הורסת את יחסי העבודה ברשות".

תגיות:שביתהרשות הטבע והגניםפסח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה