מעניין

צעיר הזמין טיסה לאוסטרליה – ומצא את עצמו במטוס לקנדה

סטודנט הולנדי הזמין כרטיסי טיסה לסידני באוסטרליה – או כך לפחות חשב. הטעות התבררה לו רק כשעמד לנחות בסידני קטנה הרבה יותר - בקנדה

  • ו' ניסן התשע"ז

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מילאן שיפר, סטודנט הולנדי, רצה מאד לבקר בסידני, אוסטרליה. טיסות מאירופה לאוסטרליה הן עניין יקר. ולכן, כששיפר נתקל באינטרנט בטיסה לסידני בעלות של פחות משמונה מאות יורו, הוא הזמין אותה בלי לחשוב פעמיים. היתה רק בעיה אחת: הכרטיסים 

היו לעיר סידני...בקנדה.

מתי גילה שיפר את טעותו? רק כשהמטוס עמד לנחות בסידני הקנדית. "כבר הייתי בטורונטו והמטוס של טיסת ההמשך היה ממש קטן, ותהיתי: האם המטוס הזה יצליח לטוס עד אוסטרליה?" הוא מספר. הוא התחיל לבדוק את המסכים על המטוס, וגילה: הוא לא עלה לטיסת קישור בינלאומית הממשיכה לאוסטרליה, אלא לטיסה פנימית קצרה.

"רק אז הבנתי שיש עוד סידני בעולם", הוא אומר בצער.

שיפר הוא כנראה לא טיפוס גמיש במיוחד. אחרי שנחת בסידני שבקנדה הוא בילה שם רק חמש שעות לפני שעלה על טיסה חזרה להולנד. לא היה לו שום עניין לבקר בסידני שאינה באוסטרליה.

לא שהוא עומד לבקר באוסטרליה בקרוב. חברת התעופה ששמעה על הסיפור שלו אמנם הציעה לו בנדיבות כרטיסים חינם לסידני 'האמיתית' שעליה חלם, אבל כרגע הוא דוחה את ההצעה בצער. "הלימודים שלי מתחדשים עוד מעט ואני צריך לעבוד", הוא אומר. "אולי פעם אחרת".

תגיות:מטוססידניאוסטליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה