חדשות בעולם

סיביר: בת החמש צעדה קילומטרים בשלג ובין זאבים, כדי להציל את סבתה

בת חמש צעדה ביער קפוא ושורץ דובים וזאבים, כדי להציל את סבתה החולה. "לא פחדתי", אמרה הילדה לתקשורת לאחר שהצליחה להזעיק עזרה בבית ה'קרוב' - מרחק שמונה קילומטרים ממקום מגוריה

סגלנה סלצ’ק (צילום: Siberian Times)סגלנה סלצ’ק (צילום: Siberian Times)
אא

אלמלא המקרה פורסם לאחרונה בתקשורת המקומית בסיביר, יכולנו בנקל לחשוב כי מדובר באגדה נחמדה ותו לא: ילדה בת חמש העונה בשם סגלנה סלצ'ק - צעדה במשך שלוש שעות תמימות בתוך יער מושלג, מפחיד ומלא זאבים, כדי להציל את סבתה. 

סגלנה הקטנה מתגוררת בסמוך ליער טייגה (בגבול מונגוליה) עם סבתא חולה וסבא עיוור. שניהם, גם הסבתא וגם הסבא, תלויים בבתם בת ה-31 אלינורה, אמה של סגלנה, שמסיבה שעדיין נבדקת - נעדרה מן הבית באותה עת. הכל התחיל כאשר סגלנה הקטנה ניסתה לדבר עם סבתה, אך הסבתא לא השיבה לשאלותיה.

ברוב פקחותה הבינה הילדה כי דבר מה אינו כשורה, ובתושייה שאינה יודעת גבולות - יצאה ל'מסע' ביער טייגה הסמוך, כדי להזעיק עזרה. בקור של 34 מעלות מתחת לאפס ובמרחק של שמונה קילומטרים מהבית הקרוב ביותר - צעדה סגלנה בתוך היער השורץ דובים וזאבים, כשבידה שקית עם קופסת גפרורים. 

שלוש שעות תמימות צעדה סגלנה בשלג ובכפור המקפיא, עד שהצליחה להגיע לבית הקרוב - שבו ישנו מכשיר טלפון תקין. דיירי הבית מיהרו להזעיק אמבולנס, שגם הסיע את סגלנה הקטנה בחזרה לביתה, אולם היה זה מאוחר מדי עבור הסבתא, שתוך כדי מאמצי ההצלה לקתה בהתקף לב, ונפטרה. "לא פחדתי", אמרה סגלנה לתקשורת המקומית. 

המקרה עורר את סקרנותה של המשטרה המקומית, בחשד שהאם אלינורה, הזניחה את בתה והפקירה אותה במקום בעייתי הרחוק מקשר כלשהו עם בני אדם, ונתונה לחסותם של אנשים חסרי ישע כזקנה חולה, וזקן עיוור. 

תגיות:גבורהמענייןילדיםסיביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה