מעניין

חושבים שהילדים שלכם עושים לכם פדיחות? חכו עד שתראו את הילדים של הפרופסור הזה

פרופסור רוברט קלי, מומחה לדרום קוריאה, התראיין בשבוע שעבר ל-BBC. לא תאמינו מה קרה חצי דקה אחרי תחילת הריאיון...

  • י"ז אדר התשע"ז

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הוידיאו המדובר ביותר בעולם בשבוע שעבר תיעד רגעים מתכנית חדשות מכובדת של ה-BBC שדנה במצב בדרום קוריאה. לא נשמע לכם מרתק במיוחד? חכו עד שתראו את הוידיאו הזה. המרואיין, פרופסור רוברט קלי, ישב במשרד הביתי שלו וענה על שאלות המראיין באולפן  בבריטניה, כשלפתע נפתחה הדלת ו...

צפו בסרטון להלן:

 
הוידיאו הפך לוויראלי במהירות הבזק, כשרשת BBC בעצמה מעלה אותה ליוטיוב. הקונצנזוס הכללי היה שזה כנראה הרגע הקומי האותנטי ביותר בתולדות הטלוויזיה. שום תסריט לא יכול היה לכתוב את זה טוב יותר: הילדה שפורצת פנימה כאילו היא הבוסית, התינוק שמתגלגל  בהליכון אל תוך החדר, והאימא המזועזעת שפורצת פנימה, מושכת את הילדים החוצה, וכמעט משתטחת על הרצפה כדי לסגור את הדלת.

אתמול, שב קלי ל-BBC. הפעם לא כדי לדבר על דרום קוריאה – אלא על הפרסום הבלתי צפוי שהוא ומשפחתו זכו לו. "זה היה מצחיק נורא", הוא הודה. "בריאיון המקורי אפשר לראות שאני מתאפק בקושי לא לפרוץ בצחוק בעצמי".

למה הוא לא קם בעצמו להוציא את הילדים? כי הוא לבש מכנסי ג'ינס, והרגיש לא נעים. האם, שהגיעה בריצה לשלוף את הילדים מהחדר, גילתה את הפלישה דרך הטלוויזיה: היא צפתה בריאיון של בעלה כשלפתע הבחינה בפרצופים קטנים ומוכרים מופיעים על המסך.  

ולא, ההורים אומרים שלא הענישו את הילדים על הפלישה הבלתי חוקית. מי שאשם בהכל, הם הודו, הוא הפרופסור עצמו – ששכח לנעול את דלת המשרד שלו.

תגיות:פרופסורילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה