חדשות בעולם

ליברמן נפגש עם פנס: "יש לנו ידידים אמיתיים בבית הלבן"

שר הביטחון ליברמן נועד עם סגן הנשיא האמריקני מייק פנס. השניים שוחחו על העברת השגרירות לירושלים, האיום האיראני ואנטישמיות באצות הברית

  • י' אדר התשע"ז
השר ליברמן עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, הלילה (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)השר ליברמן עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, הלילה (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
אא

הלילה (רביעי) נועד שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בבית הלבן עם סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס. השניים שוחחו על העברת השגרירות לירושלים, האיום האיראני והאנטישמיות הגוברת בארה"ב.

שר הביטחון ליברמן אמר לסגן הנשיא כי הוא מצפה לראות שבקרוב תועבר השגרירות האמריקנית לירושלים.

השניים שוחחו ביניהם גם על האיום האיראני. השר ליברמן ציין כי "ניסוי הטילים שערכה השבוע איראן מהווה סימן נוסף שאי אפשר לסמוך על שום הסכם עם שלטון האייתוללות בטהרן, שמכריזים כל פעם מחדש על רצונם למחוק את מדינת ישראל, ושעוסקים כל העת בהפצת טרור ברחבי העולם ובערעור הסדר והיציבות במזרח התיכון".

שר הביטחון הוסיף ואמר כי "ישראל שמחה לראות שממשל טראמפ מבין את הסכנה הגדולה של שלטון האייתוללות, ואת הצורך לעמוד מולם בנחישות".

ליברמן התייחס לפעילותו הנחרצת של פנס נגד חילול בית הקברות היהודי שחולל, והודה לו על כך. "התייצבותך לסייע בשיקום בית הקברות היהודי שחולל, מוכיחה יותר מכל כי בארה"ב יש אפס סובלנות לאנטישמיות, וכי גם העם האמריקני וגם הממשל יודעים שהיהודים הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהאומה האמריקנית".

לאחר שהסתיימה הפגישה, אמר שר הביטחון לכלי התקשורת בישראל: "סגן הנשיא פנס הביע את מחוייבתו לחיזוק היחסים המיוחדים בין ישראל וארה"ב. האמריקנים, בהנהגתו של הנשיא דונלד טראמפ, הם שותפים אמיתיים של ישראל בהתמודדות עם האתגרים השונים הניצבים בפנינו, ובראשם הסוגייה האיראנית. יש לנו ידידים אמיתיים בבית הלבן".

תגיות:אביגדור ליברמןהבית הלבןמייק פנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה