חדשות יהדות

שנה לאסון 402: "שרי ניצלה בנס שלא מובן מאליו"

במלאות שנה לאסון "אוטובוס המוות", מבקש בעלה של שרי שפרלינג לא להרפות מהתפילות. "היד זקוקה להרבה תפילות"

  • ט' אדר התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שנה לאסון: שישה נהרגו ועשרה נפצעו בתאונת הדרכים הקשה שאירעה לפני שנה. קו 402, שהיה בדרכו מירושלים לבני ברק, התנגש בעוצמה במשאית שעמדה בצד הדרך. הפצעים עדיין מדממים: שישה נפשות יקרות עלו בסערה השמימה ועשרה נוסעים נפצעו.

שרי קסטלניץ – שפרלינג, כלה מאורסת שבועיים לפני חתונתה, נפצעה באורח קשה. במקביל לדחיית החתונה ולתפילות עם ישראל, החלימה הכלה באורח פלאי. בחתונה שהתקיימה תשעה חודשים לאחר המועד המקורי - כבר עמדה הכלה על שתי רגליה.

בראיון שהעניק קובי קסטלניץ, לאתר 'בחדרי חרדים', אמר הבעל הצעיר כי "האסון עדיין חי בביתנו. זה דבר שמלווה אותנו יום יום, מהדהד בבית כל הזמן. למרות הקושי, אנחנו חיים יום יום באמונה מלאה. אנחנו חיים במסלול של בית חולים-בית, בית-בית חולים, לסירוגין. אני מרבה להיות לצידה של שרי ולעזור לה וגם לשלב את הלימוד בכולל".

"המצב הרפואי של שרי לא פשוט בזמן האחרון", הוא מספר. "יש מחלוקת בין הרופאים בבית החולים אסף הרופא האם לבצע טיפול כירורגי ביד ימין, היד שנפגעה קשה באסון".

"רופא אחד אומר שחובה לעשות את הטיפול ביד, וכי זו הדרך היחידה לשקם אותה. מנגד, רופא אחר טוען בתוקף שאסור לעשות את הטיפול המדובר כי זה מסוכן מאוד ליד". קסטלניץ מוסיף כי "צריכים הרבה תפילות, רק זה יעזור".

על עונשו של נהג האוטובוס שקיבל 4 שנות מאסר, אומר קובי: "לא עסקנו בזה. אנחנו מתמקדים בהחלמה של שרי. זה לא יעזור לנו אם יקבל עונש או לא - אנחנו משלמים את המחיר. שרי ניצלה בנס שלא מובן מאליו. אנחנו כואבים יום יום את כאבם של ששת הרוגים".

קובי עצמו גם כן עבר תאונת דרכים לפני מספר חודשים. על עצמו הוא מציין כי "המצב הרפואי שלי גם לא כל כך טוב. הפציעה בתאונה מפריעה לי לתפקוד עד היום. כעת אני עובר סדרת בדיקות מדי שבוע והרופאים מנסים למצוא פתרון כדי שאוכל לתפקד באופן רציף".

"כל מה שקרה לי ולשרי זה בהשגחה פרטית מדויקת. הכל לטובתנו", הוא מסיים את דברריו. "אנחנו מבקשים שעם ישראל ימשיך להתפלל לרפואתנו ולהחלמתה השלמה של שרי בתוך שאר חולי ישראל".

אנא קראו תהילים לרפואתם של שרה בת דינה ויעקב יצחק בן חנה גיטל בתוך שאר חולי ישראל:

פרק ו

(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

פרק כ

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

פרק קל

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

תגיות:שרה שפרלינגאוטובוסתאונת דרכיםאסון 402

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה