חדשות בארץ

נס גדול ביום הנישואין: הכלב התנפל על המחבל והמשפחה ניצלה מטבח

חקירת ניסיון הפיגוע בדרום הר חברון מעלה כי מחבל פרץ אל תוך בית, בעת שבני המשפחה שהו בו. העובדה שכלב המשפחה התנפל על המחבל סייע לבעל הבית לירות במחבל למוות

  • ג' אדר התשע"ז
יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברוןיוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון
אא

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, הגיב לפיגוע שכמעט התרחש היום (רביעי) בבית משפחה בחוות מור. "ברוך השם, בנס גדול ובתושיה רבה הצליח שבתי, בעל החווה, להגיע לאקדח ולנטרל את המחבל שנכנס לסלון ביתו כשבחדר הסמוך נמצאים אשתו וילדם הפעוט. הערב הוא יום הנישואין של הזוג שמעתה גם יחגוג את נס הצלתם".

ראש המועצה הוסיף כי "בשבועות האחרונים זכינו לשקט, אך השקט לא יטעה. יש אויב שמטרתו להרגנו לא מפסיקה מנשימתו הראשונה ועד האחרונה. היחס לאויב זה כפרטנר הינה טעות והורסת כל אפשרות לשלום ולשיח עם אלה הראויים לכך.

"אותם פיות הדורשים מאיתנו להכיל מחבלים ולראותם כבני אדם הם הגורמים העיקריים לכך שאין שלום. אני קורא לממשלת ישראל ולגורמי השטח לגרש מהר חברון את המחבלים.

"יש להתייחס לאירוע כאילו בוצע הטבח, ולפעול כנגד תאי הטרור הנמצאים בהר חברון. הם ומשפחותיהם ידועים ומוכרים לכוחות הביטחון וניקיון השטח מהם יהיה הגורם הראשון במעלה להמשך החיים המשותפים בהר חברון ובמדינתנו כולה. על הדרג המדיני לאפשר זאת כאילו משפחה נרצחה היום. ותודתי לקב"ה שיצאנו בנס מיום זה", קבע דמרי.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל פרץ לתוך בית המשפחה, כאשר ההורים ובנם הפעוט שהו בבית. ברחמי שמים גלויים התנפל הכלב על המחבל, ואבי המשפחה הספיק ליטול את אקדחו ולחסל את המחבל.

רגעים ספורים לפני הירי, הספיק המחבל לירות בראש המשפחה, ופצע אותו באורח קל בלבד.  חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וקבעו את מותו של המחבל. לפצוע הוענק טיפול רפואי קל שכלל חבישה בלבד, והוא אף לא נזקק לפינוי לבית חולים.

המחבל הוא סעד מוחמד עלי קיסייה, צעיר בן 24 מהעיר דאהרייה שליד חברון. לאחר הפיגוע נכנסו כוחות צה״ל לכפר דאהרייה, הגיעו לבית המחבל ותחקרו את בני משפחתו.

תגיות:פיגוע דקירהנסהר חברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה