חדשות בעולם

ביקור בסטייל: המטען שלוקח עימו מלך סעודיה לאינדונזיה שוקל...459 טונות

חשבתם שהנסיעות לחו"ל של נתניהו עולות הרבה כסף? חכו עד שתקראו איך מבצע מלך סעודיה סלמאן את הביקורים שלו בארצות חוץ

  • ב' אדר התשע"ז
סלמאן, מלך ערב הסעודיתסלמאן, מלך ערב הסעודית
אא

במדינה בה הוצאות הנסיעות לחו"ל של ראש הממשלה עולות לא פעם לכותרות, כדאי אולי ללמוד קצת על הוצאות הנסיעות של מנהיגים אחרים, ולהודות שהיה יכול להיות גרוע יותר.

כשמדובר במנהיגים שכל נסיעה לחו"ל שלהם עולה הון, קשה להתחרות עם מלך סעודיה סלמאן. בימים אלה, למשל, הוא נוסע לביקור של 9 ימים באינדונזיה, ביקור ראשון של מלך סעודי שם מזה 46 שנים.

כיאה וכיאות לביקור היסטורי, המלך מביא איתו מטען רב. למעשה, לפי התקשורת באינדונזיה, המטען של המלך שוקל 459 טון, וכולל שתי לימוזינות ושתי מעליות חשמליות מיוחדות. חברת משלוח אווירי נשכרה כדי לטפל בהעברת המטען – שכבר נחת כולו באינדונזיה – ולא פחות מ-572 פועלים עובדים על פריקה והרכבה של האייטמים השונים.

מלכים סעודיים ידועים בהרגלי הנסיעות היקרים שלהם. ה'וושינגטון פוסט' מדווח כי המלך סלמאן שכר את כל מלון ארבע עונות בג'ורג'טאון כשביקר בוושינגטון בשנת 2015 – מלון שמונה 222 חדרים. באות שנה הוא ביקר בחופי צרפת עם פמליה בת אלף אנשים, מה שגרם לסגירת חוף בריביירה הצרפתית למשך שלושה ימים. ראש העיר המקומי התלונן אז לנשיא צרפת כי הקבוצה הסעודית שפכה ביטון על החול באופן בלתי חוקי בניסיון להתקין שם מעלית.

גם הפעם, אגב, המלך סלמאן לא יסבול מבדידות בטיול: הוא צפוי להגיע לאינדונזיה עם פמליה בת 1500 אנשים, הכוללת עשרה שרים, 25 נסיכים, ולפחות 100 אנשי אבטחה. מה תפקידים של למעלה מאלף האנשים הנוספים שיתלוו לסלמאן? בית המלוכה הסעודי מסרב לנדב פרטים. 

תגיות:מלך סעודיהאינדונזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה