מעניין

החבילה ששלחה האם לבנה בדואר הכילה...את הזבל שהוא שכח לזרוק

מה עושים כשהבחור שלכם מבטיח לזרוק את הזבל אבל לא עושה זאת? אם אמריקאית אחרת מצאה פתרון מקורי – ושלחה את הזבל בעקבות הבן הסורר

  • כ"ז שבט התשע"ז

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מה עושים כשבן העשרה שלכם שוכח שוב ושוב לזרוק את הזבל? טרי קוקס ממרילנד, ארצות הברית, מצאה פתרון מקורי: היא שלחה את תכולת פח הזבל לבנה בדואר.

קונור קוקס בן השמונה עשרה לומד בקולג' בפנסילבניה. כשהגיע הביתה לחופשת החורף, אמו הסבירה שהיא מצפה ממנו לבצע את המטלות הקבועות שלו בבית, כולל זריקת הזבל. קונור הבטיח לעמוד בכך, אבל כשחזר לקולג' – שכח לזרוק את הזבל.

נחושה בדעתה ללמד אותו לקח, קוקס ארזה את האשפה בקופסת קרטון ושלחה אותה בדואר לבן שלה. קונור היה בטוח שאימו האוהבת שלחה לו מזון וממתקים – והופתע לגלות את תכולתה האמיתית של החבילה.

"זה עצבן אותי", הודה קונור, "אבל הבנתי גם שהייתי צריך לזכור לזרוק את הזבל, כמו שהבטחתי".

האם המעשה הלא שגרתי של אימו הפתיע אותו? לא ממש, הוא אומר. "יש לה חוש הומור בלתי רגיל, אבל כשהיא רצינית בעניין מסוים, אין פשרות. אני באמת לא מופתע שהיא עשתה את זה".

הסיפור הפך וירלי ברשתות החברתיות דווקא בזכות קונור, שהפיץ אותו לכל חבריו ומכריו. והוא בהחלט שמח שהחינוך שהעניקה לו אמא הגיע אפילו לתקשורת. "אני חושב שהגיע הזמן שאמא שלי תקבל קצת תשומת לב על כל העבודה הקשה שהיא עושה! ואני בהחלט אזכור לזרוק את הזבל בפעם הבאה".

תגיות:דוארזבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה