לאישה

לינור אברג'יל: ההתחזקות

היא הייתה מלכת היופי של ישראל ומיס עולם, וזכתה לפרסום, לתהילה ולעושר. עכשיו היא חוזרת בתשובה, מתלבשת בצניעות ומתכננת את חתונתה, שתיערך בהפרדה. המסע לצמרת (האמיתית) של לינור אברג'יל

אא

לפני הכל, מעט רקע: לינור אברגיל החלה את דרכה כדוגמנית כבר בגיל 16. לא הרבה לאחר מכן התמודדה בתחרות יופי בתוכניתו של דודו טופז, וזכתה במקום השני. ב-97 היא זכתה במקום השני בתחרות "תגלית השנה", ובהמשך החלה לדגמן עבור מותגים גדולים ומוכרים בעולם האופנה, דוגמת קסטרו, לי ואירוקה. כשנה לאחר מכן, כשאברגיל עודנה תלמידה מן המניין, בכיתה י"ב, זכתה בתואר "מלכת היופי של ישראל". 

"זו הרגשה שונה לקום בבוקר אחרי התחרות כמלכת יופי, אבל אני מכירה את עצמי ובטוחה, שמיד אזכור שאני לינור מכיתה י"ב בנתניה. אני חושבת שלא אשתנה, ואם כן, אז רק לטובה", התבטאה אז, ערב הזכייה. כבר באותה שנה נבחרה לתואר "מיס עולם", והפכה לפנים מוכרות ומבוקשות מאי פעם בעולם הדוגמנות. לכאורה - הצלחה פנומנלית. אולם בראיונות מאוחרים יותר היא כבר סיפרה על תחושה של חוסר סיפוק, למרות הכל.

ב-2004 הרחיבה אברגיל את הקריירה שלה גם לתחום המשחק, לאחר שלמדה בבית הספר למשחק "בית צבי". התפקיד הראשון אליו לוהקה בתיאטרון היה בהצגה "ועידת פסגה". מאוחר יותר שיחקה בהצגות נוספות.

אך למרות ההצלחה, הפרסום, התהילה והעושר להם זכתה, משהו לא צפוי קרה מאז ללינור אברגיל. ואולי דווקא בגלל כל זה.

בשנתיים האחרונות הצטברו יותר ויותר שמועות על כך שהיא מתחילה להתקרב לעולם היהדות, ובמקביל בורחת מאור הזרקורים. בתחילה סיפרה באחד הראיונות שהיא מכינה חלות לכבוד שבת מדי יום שישי.

עם הזמן נוספו שמועות עיקשות על כך שהיא החלה לשמור שבת, ולאחרונה נודע בצורה גלויה, תוך אישורה של לינור ("מתחזקים, ולא במכון כושר", סיפרה בראיון לערוץ 10), שבימים אלו ממש היא מתרחקת לחלוטין מאור הזרקורים ונמצאת בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה. לינור, שהינה כיום סטודנטית לתואר ראשון למשפטים במכללת נתניה, צולמה לאותה כתבה כאשר היא נכנסת אל תוך המתחם בארשת גאה, כשהיא לבושה בבגדים צנועים, גם בחום המהביל, על אף שרוב חבריה לספסל הלימודים הינם חילוניים. היא משתתפת בקביעות בשיעורי תורה ב"התהוות המרכז" של יובל דיין (בעלה של שחקנית העבר נועה ירון דיין) ברח בן אביגדור בתל אביב.

יש לציין שזו האחרונה אף היא עברה תהליך דומה אותו היא מגוללת בספר שהיה לרב מכר, "מקימי". אולי זו הסיבה לכך שמי שאחראי בעיקר לשינוי הינו הרב יובל דיין בעצמו, המדריך אותה בתהליך התשובה אותו היא עוברת.

אבל לינור לא נמצאת לבד בכל זה. החלק  אולי הכי יפה והכי אמיץ בסיפור הוא, שגם בן זוגה בשנתיים האחרונות, איתו גם התגוררה עד לא מזמן, אורון חלפון, החל להתחזק ביחד איתה, עד כדי כך שהם עברו לגור בשני בתים שונים, וזוכים לשמור איסור נגיעה. בקרוב צפויה להתקיים חתונתם של השניים. לכאורה מדובר בחתונה סטנדרטית לחלוטין - חתן, כלה, שמלה ואורחים.

אלא שהפעם זה הולך לקרות באווירה של קדושה: לינור ובעלה לעתיד החליטו להתחתן בקדושה ובטהרה, תוך הקפדה מקסימלית על גדרי הצניעות בחתונה, כולל הפרדה בריקודים.

אז מה קרה לה, למי שהיתה מלכת העולם וטעמה טעמה של פסגה? אם הייתם שואלים את שלמה המלך, החכם באדם, הוא בוודאי היה מספר לכם ש"שקר החן והבל היופי, אישה יראת ה היא תתהלל".

 

תגיות:לינור אברג'ילבעלות תשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה