חדשות בעולם

הבחור שכותב קורות חיים בתוך קופסאות עם סופגניות

צעיר מסן פרנסיסקו שחיפש עבודה ניסה לכתוב את קורות חייו בתוך קופסאות עם סופגניות. המציאות עלתה על כל דמיון

אא

על מקוריות כזו בוודאי לא שמעתם זמן רב: לוקאס אילה, צעיר בן 25 מסן פרנסיסקו שולח את קורות חייו למעסיקים בתוך... קופסאות של סופגניות.

אם זה נשמע לכם כמו סיפור דמיוני, אתם מוזמנים לשמוע את האסטרטגיה שמסתתרת מאחורי הרעיון: לוקאס הוא איש מכירות במקצועו ומחפש עבודה בתחום השיווק. מבחינתו זוהי הדרך להוכיח את יכולות השיווק היצירתיות שלו.

במשך התקופה האחרונה הגיע לוקאס ליותר מ-40 משרדים של חברות שיווק והיי-טק כאשר הוא מתחפש לשליח מזון, וביקש למסור את החבילה למנהל כוח האדם. המעסיק המופתע שפתח את הקופסא גילה סופגניות טריות וגם מעטפה עם הסלוגן הבא: "רוב קורות החיים מוצאים את עצמם בפח, אבל שלי ימצאו את מקומם בבטן שלך". בנוסף היה במעטפה גם מכתב בו כתב לוקאס את קורות חייו, כשהוא פותח אותם במשפט: "היי, המשלוח הזה לא נשלח בטעות. העמדתי פנים שאני עושה שליחויות כדי לוודא שקורות החיים שלי יועברו אליך באופן אישי".

ואם אתם עדיין מפקפקים בזווית השיווקית המעניינת, תופתעו לשמוע שהמציאות הוכיחה את עצמה. לדבריו של לוקאס הוא קיבל עשרה זימונים לראיונות עבודה עוד לפני שסיים לחלק את כל הקופסאות שהכין. הוא הסביר בפשטות: "קיוויתי שגם אם לא אהיה מתאים, או שיהיו מועמדים עם ניסיון רלוונטי יותר משלי, לפחות ישימו לב אליי".

תגיות:קורות חייםסופגניותשיווק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה