חדשות בארץ

שלוחת דאע"ש בסיני: מזל"ט ישראלי חיסל חמישה מאנשינו

סוכנות הידיעות "אל-אעמאק" של ארגון המדינה האסאמית מדווח כי כלי טיס של חיל האוויר גרם למותם של חמישה מאנשיו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ארגון הטרור דאע"ש טוען כי מזל"ט ישראלי חיסל בסוף השבוע האחרון חמישה מאנשיו. לפי הדיווח של סוכנות "אל-אעמאק", המופעלת על ידי ארגון "המדינה האסלאמית", התקיפה בוצעה על ידי כלי טיס לא מאוייש של חיל האוויר הישראלי, שתקף מכונית ברפיח.

מוקדם יותר פרסמה סוכנות הידיעות של דאע"ש תמונה של אחד מאנשיה שנהרג בסיני, חטאב אל-מקדסי.

כזכור, לפני כשבוע וחצי שוגרו ארבע רקטות לעבר אילת מחצי האי סיני, שלוש מהן יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל, והרקטה הרביעית התפוצצה בשטח פתוח. רסיס מכיפת ברזל נחת בתוך בריכה במלון באילת, שהיתה ריקה מאדם.

כתגובה על ירי הרקטות, פעל השמיד צה"ל מטרות ברצועה. תגובתו החריפה מתמיד של צה"ל הובילה למותם של שני הרוגים וחמישה פצועים מאנשי חמאס. 

יממה לאחר מכן, נטל דאע"ש את האחריות למטח הרקטות לעבר אילת. בהודעת הארגון צוין כי "שוגרו כמה רקטות גראד לעבר ריכוזי היהודים באום-רשרש (אילת)".

קבלת האחריות הקודמת של דאע"ש לירי לעבר ישראל הייתה בחודש שעבר, עת פרסמה השלוחה תמונות של רקטה ששוגרה לעבר מעבר ניצנה. רקטה שככל הנראה לא חצתה את הגבול.

שלוחת דאע"ש בסיני, המכונה גם "שלוחת סיני של המדינה האסלאמית" פועלת בדרום חצי האי סיני, והיא אחראית על מרבית הפעולות הטרוריסטיות באזור. השלוחה מונה כ-1,000-800 פעילים ומשגרת איומים כבדים מנשוא כנגד מדינת ישראל, אותה היא מכנה "המרה שבאויבינו".

תגיות:דאע"שחיל האוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה