חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ דורש ממוסקבה לסגת מחצי האי קרים

הסלולרי של תאיר ראדה נעלם, גורם בבית הלבן מודיע: "לא נתעקש על פתרון שתי המדינות", והמתיחות בין ארה"ב ורוסיה גוברת. כל מה שצריך לדעת

אא

בראש החדשות

הבית הלבן: לא נתעקש על פתרון שתי מדינות. שעות ספורות לפני פגישת ראש הממשלה נתניהו עם נשיא ארה"ב טראמפ, מבהיר בכיר בבית הלבן: אנו מעוניינים בשלום בין ישראל לפלסטינים, אך לא נתעקש על פתרון שתי המדינות. להרחבה, לחצו כאן.

 

חדשות

קריסת המנוף: נבדק אם חסכו ביסודות הבטון והברזל. גורמים המעורים בחקירת המנוף שקרס אתמול בבת ים בודקים האם הקבלן חסך בברזל ובטון שהוביל לקריסת המנוף שגרם לפציעתם של ארבעה בני אדם.

אוטובוסים ביו"ש צויידו במערכת ניווט: אוטובוסים ממוגני ירי בקווי השירות של אגד תעבורה ביהודה ושומרון צויידו במערכת ניווט, שמציגה לנהג את מסלול נסיעת הקו בזמן אמת.

הרצח והמחדל: הסלולרי של תאיר ראדה נעלם. אילנה ראדה ביקשה לקבל את הטלפון הנייד של בתה תאיר, שנרצחה לפני עשור. אלא שעכשיו, לאחר שבפרקליטות סירבו בטענה שמדובר בראיה חשובה - מודים שם שהסלולרי אבד. קשה להאמין שבתיק רצח שמטלטל את המדינה גם לאחר עשור ושלוש הכרעות דין, הפרקליטות והמשטרה ירשו לעצמן לאבד ראיה מרכזית בתיק. להרחבה, לחצו כאן.

ליצמן מקדם: התור לניתוח ארוך? תוכלו לעבור לבי"ח אחר.

הבחירות למועצת גוש עציון: שלמה נאמן נבחר לראש מועצת גוש עציון.

 

מדיני

שגרירויות תחת מצור: איומי האסלאם הקיצוני מכתיבים ירידה למחתרת. הפעילות הדיפלומטית של שגרירנו במצרים וירדן, שתי המדינות הערביות היחידות המקיימות קשרים דיפלומטיים רשמיים עם ישראל, לא פשוטה בלשון המעטה. הצוות הדיפלומטי צריך לעבוד ולפתח קשרים הדדיים תחת איומים מתמידים של קיצונים אסלאמיים.

 

חוץ

גוברת המתיחות בין המעצמות: טראמפ דורש מרוסיה להשיב לאוקראינה את חצי האי קרים. בתוך כך, אמריקה מדווחת כי ספינת ריגול רוסית משייטת מול חופי ארה"ב.

 

מזג האוויר

היום: גשם לפרקים בעיקר ממרכז הארץ ועד לצפון הנגב. ובצפון יירד גשם מקומי. בשעות אחר הצהריים הגשם ייחלש ויתגבר שוב בלילה. יהיה קר מהרגיל לעונה. לפנות בוקר ירדו 10 ס"מ של שלג בחרמון, ושלג ירד גם בשיפולי ההר, באזור מג'דל שמס. במפלס העליון נמדדו בשעות הבוקר 755 ס"מ שלג ובמפלס התחתון 45 ס"מ. האתר סגור למבקרים וגולשים.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 6-13, קצרין 4-8, צפת 2-6, טבריה 7-15, נצרת 7-11, חיפה 7-14, ירושלים 3-6, תל אביב 8-13, אשקלון 9-13, עין גדי 10-19, באר שבע 12-5, ערד 4-10, מצפה רמון 2-9, אילת 19-8.

מחר: גשם לפרקים ימשיך לרדת מהצפון ועד לנגב, מלווה בסופות רעמים וברד. אחר הצהריים ייחלשו הגשמים ובלילה צפויה קרה. השלג בחרמון ובצפון הגולן יימשך וייתכן שיגיע גם לפסגות הרי הגליל.

שישי: ייעשה בהיר עד מעונן חלקית ויהיה קר מהרגיל לעונה וחשש לקרה בשעות הלילה. בשבת יהיה דומה וללא גשם.

תגיות:רוסיהתאיר ראדהארה"בכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה