חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: נתניהו המריא לפגישה עם נשיא ארה"ב

יאיר לפיד בהתבטאות נגד הפלסטינים, נעצרו מנהלי העבודה באתר בו קרס המנוף בבת ים, נחסמה הכניסה לכפר חוסאן הסמוך לביתר עילית. כל מה שצריך לדעת

אא

בראש החדשות

ראש הממשלה נתניהו המריא לפגישה עם  נשיא ארה"ב. טרם עלייתו למטוס אמר נתניהו: "הנשיא טראמפ ואנוכי רואים עין בעין את האיומים וההזדמנויות באזור. אנו נדבר על שני הדברים, וגם על שדרוג הברית החזקה בהרבה מאוד תחומים. אני מתכוון להוביל ולנווט את הברית הזו לטובת האינטרס הלאומי ולטובת כל האזרחים במדינת ישראל".

 

חדשות בארץ

קריסת המנוף בבת ים: בעקבות קריסת המנוף בבת ים נלקחו שני מנהלי העבודה באתר הבנייה לחקירה. להרחבה על קריסת המנוף לחצו כאן.

 

ביטחוני

בעקבות ריבוי מקרי יידויי האבנים על כביש עוקף חוסאן, חסם צה"ל כניסה לכפר הפלסטיני חוסאן שבגוש עציון.

 

מדיני

יאיר לפיד התבטא: "רוב הישראלים לא מאמינים לפלסטינים, ולפיכך צריך להוציא מתוכנו 4 מיליון פלסטינים".

דיווח: נתניהו יבקש מטרמפ להקל בתנאי השחרור של יונתן פולארד.

משרד החוץ פרסם אזהרה למטיילים: "לאור העובדה שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם צפון קוריאה, אם ייקלע אזרח ישראלי למצוקה בשהותו שם, נציגי ישראל לא יוכלו לתת מענה".

 

חדשות חוץ

הפנטגון מתריע: "תכניות הנשק של צפון קוריאה מהוות איום חמור על ביטחונה של ארה"ב". את דבריו כיוון הפנטגון לניסוי הבליסטי שערכה צפון קוריאה, אשר מוכיח את הסיכון הגדול.

הצבא העיראקי דיווח: "הצלחנו לעקוב אחר שיירה שהסיעה את מנהיג דאעש אבו בכר אל- בגדדי, יחד עם בכירים נוספים". לדבריהם, הם הפציצו את הבית שבו נערכה פגישת הבכירים, 13 נהרגו, אך מנהיג הארגון לא היה ביניהם.

צרפת: הרשויות המקומיות מסרו על כך שלפחות ארבעה בני אדם נהרגו במפולת שלגים בעיירה טין שבאלפים הצרפתיים. תשעה נוספים נקברו תחת השלג.

סקר מזרח תיכוני קובע: הלבנונים הכי פחות מרוצים מחייהם. ממצאי הסקר העידו כי 6% בלבד מתושבי לבנון מרוצים מחייהם באופן כללי.

 

מזג אוויר

 מחר (שלישי) צפוי לרדת גשם לפרקים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב, מלווה בסופות רעמים. יהיה קר מהרגיל לעונה ובחרמון ירד שלג. מזג האוויר הקר צפוי להימשך עד לסוף השבוע.

הטמפרטורות להיום והלילה: קריית שמונה 13-6, קצרין 10-4, צפת 8-3, טבריה 17-8, נצרת 12-5, חיפה 15-8, תל אביב 15-9, ירושלים 9-4, אשקלון 15-10, עין גדי 21-11, באר שבע 14-7, ערד 12-5, מצפה רמון 11-4 ואילת 21-9.

תגיות:נתניהומזג אווירמנוףטראמפכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה