כתבות מגזין

דודו אהרון: "הכל זה מלמעלה"

הוא אחד הזמרים הים-תיכוניים המובילים במדינה, ובדרך כלל לא משדר רוחניות, אבל דודו אהרון מתעקש על שמירת שבת, וגם לעתיד הכיוון שלו ברור. "הייתי רוצה שהילד שלי כשיגדל יראה את אבא שלו חובש כיפה, ואני אשמש לו דוגמה"

אא
"הכל זה מלמעלה" - כך קרא דודו אהרון לאלבומו השני, שיצא בשנת תשס"ט, ונראה שגם אם המשמעות הזו לא מלווה את הקריירה שלו לאורך כל הדרך - היא עדיין נמצאת שם, מחכה ליום שבו תפרוץ בגדול.
לאחרונה התראיין אהרון למגזין mako, ושם סיפר על הרקע הדתי שלו, על שמירת השבת בהווה, וגם על התכנונים לעתיד.
"אני לא מדליק אור בשבת. הטלפון ברור שהוא מושבת", אמר, "היו לאורך השנים שבתות שבהן מעדתי וחיללתי, אבל זה רק לעיתים רחוקות".
ככה זה בבית אצלכם?
"במשפחות המורחבות של שני ההורים שלי כולם דתיים. אבא שלי דווקא נוסע בשבת. אבל הוא נתן לי את חופש הבחירה. האמונה בקדוש ברוך הוא, זה משהו שליווה אותי מאז שאני קטן. והייתי בבית ספר יסודי דתי".
באמת?
"כן. רשמו אותי לבית ספר דתי. מאלף עד ו למדתי שם. ואז כל החברים שלי נרשמו לאורט רחובות, אז למרות שרציתי להמשיך בבית ספר דתי, הלכתי בעקבות החברים. ולמדתי באורט".
בהמשך מספר אהרון שהבטיח לעצמו לחבוש כיפה כשיהיה שלם עם עצמו, וזה יהיה עד סוף החיים.
ומתי זה יקרה?
"אני מאמין שברגע שאני אתחתן".
באמת? מהחתונה שלך תלבש כיפה לתמיד?
"יש שתי אופציות. או מהרגע שאני אתחתן. או מהרגע שייוולד לי ילד. כי הייתי רוצה שהילד שלי כשיגדל יראה את אבא שלו חובש כיפה, ואני אשמש לו דוגמה. זה תהליך שמתבשל אצלי".
ותופיע על במה עם כיפה?
"כן, לגמרי".
לסיכום הנושא הצהיר אהרון "אני בוטח בהשם, שומר שבת. ובגיל 40, ככה אני רוצה לראות את עצמי. היו לי נפילות בחיים. נסעתי פעם בשבת, אבל ישר הרגשתי שלא הולך לי כלום, שאני מתרחק מהשם. ואני והקדוש ברוך הוא יש לנו עניין. אבל אני לא שומר שבת בשביל להצליח. אני שומר כי אני גם אוהב את הקדוש ברוך הוא וגם ירא ממנו. אבל יותר מחובר לאהבה ולדבקות".
תגיות:דודו אהרוןהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה