חדשות בארץ

ניסים גדולים בפיגוע בפתח תקווה: "היו מול המחבל 50 אנשים, ואיש לא נפגע קשה"

חקירת הפיגוע בפתח תקווה חושפת את גודל הנס – החל מכך שהמחבל ירה ואיש לא נפגע, ועד לרגע בו היה מעצור ברובה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ככל שחולפות השעות מאז הפיגוע שהתרחש היום (חמישי) בפתח תקווה, כך מתבררים פרטים נוספים על מה שארע שם, והעובדה שרק שישה אנשים נפצעו, כולם באורח קל ועוד שניים פגועי חרדה, מתבררת כניסית ממש.

מחקירת המשטרה עולה כי המחבל סאדק נאסר אבו מאזן, בן ה-18 התחיל את הפיגוע בירי לעבר אוטובוס קו 87 של חברת אפיקים. אלא שבחסדי שמיים היה מעצור בנשק, והדבר מנע פגיעה באנשים רבים יותר.

עובד בחנות הסמוכה לזירה בשם שי, סיפר על כך: "זה נס גדול מה שהיה פה. שמעתי יריות וחשבתי שאלו קפצונים של פורים. כל 6-10 שניות נורתה ירייה. בהתחלה הוא ירה ולא פגע באף אחד. הוא כיוון לעבר אנשים וליושבי האוטובוס. כולם התחילו לרוץ ולברוח. כ-50 אנשים עמדו מולו, והוא המשיך לירות לכיוונם ולא פגע. זה נס גדול".

אבי אסף היה אחד מאלו שרצו אחרי המחבל, ואף נפצע כאשר המחבל דקר אותו בצווארו. הוא תיאר בשיחה ל-ynet כיצד הצליח ללכוד את המחבל: "שמעתי יריות ואנשים צעקו: 'מחבל, מחבל'. ראיתי את המחבל רץ ורדפתי אחריו לאורך שניים או שלושה רחובות יחד עם עוד ארבעה אנשים".

עוד סיפר אסף כי ראה את המחבל נכנס לחנות של כלי תפירה. "נכנסתי אחריו, ואז הוא לקח שני מברגים וניסה לדקור אותי. אני לקחתי כיסא כדי לעצור אותו, ואיכשהו הוא הצליח לדקור אותי בצוואר ובאוזן. אחר כך שמעתי יריות וראיתי על המחבל את הנשק. עכשיו אני ברוך ה' מרגיש בסדר".

תגיות:פיגועפתח תקווהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה