חדשות בעולם

נאום האמונה של טראמפ: "אמריקה תצליח כל עוד נמשיך להאמין באלוקים"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, נשא נאום בסוף השבוע האחרון. "כל עוד יש לנו אלוקים, אנחנו אף פעם לא לבד. אסור לנו אף פעם להפסיק להאמין באלוקים". הנאום המלא

נאום הנשיא (צילום מסך: Based Patriot ביוטיוב)נאום הנשיא (צילום מסך: Based Patriot ביוטיוב)
אא

בסוף השבוע האחרון נשא נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאום, בו התייחס בהרחבה לכך שארצות הברית הינה אומה המציגה את עצמה באופן רשמי כדוגלת באמונה.

"כמישהו שיש לו הצלחה חומרית גדולה ביותר", פתח טראמפ את דבריו, "אני אומר לכם כי איכות חיינו אינה מוגדרת על ידי הצלחתנו החומרית, אלא על ידי הצלחתנו הרוחנית". טראמפ הוסיף כי "רבים מבעלי ההצלחה החומרים הם אנשים מאוד מאוד אומללים, לא שמחים. אני מכיר גם הרבה אנשים בלי כל זה, אבל יש להם אמונה גדולה. אין להם כסף, והם אנשים שמחים. אני חייב לומר לכם, כי מבחינתי, אלו הם האנשים המצליחים".

טרמפ המשיך בדבריו. "כולנו מאוחדים על ידי אמונתנו בבורא ובידיעה חזקה שכולנו שווים בעיניו. אנחנו לא רק בשר ועצמות ודם, אנחנו בני אדם עם נשמות", אמר והוסיף כי "הרפובליקה שלנו הוקמה על בסיס שהחירות היא לא מתנה מהממשל אלא שהחירות היא מתנה מאלוקים".

הנשיא ציטט את דבריו של ג'פרסון תומס, הנשיא ה-3 של ארה"ב, שאמר ''האלוקים אשר נתן לנו חיים, נתן לנו חירות'', והסביר כי "אנחנו צריכים להמשיך את האמונה הזו. אמריקה תשגשג, כל עוד אנו ממשיכים להאמין זה לזה וממשיכים להאמין באלוקים. כל עוד יש לנו אלוקים, אנחנו אף פעם לא לבד. בין אם זה החייל על המשמר הלילי, או ההורה היחיד במשמרת הלילה, אלוקים תמיד ייתן לנו נחמה וכוח".

נשיא ארה"ב התייחס לתפקידו כנשיא מאמין: "עבורנו כאן בוושינגטון, אסור לנו אף פעם להפסיק לבקש מאלוקים את החכמה לשרת את הציבור, על פי רצונו. אנחנו תמיד תחת אלוקים, זה מה שאנחנו וזה מה שאנחנו תמיד נהיה וזה מה שעמנו רוצה - עם אחד יפה, תחת אלוקים". טרמפ סיים את נאומו במילים: "תודה לכם, אלוקים יברך אתכם ואלוקים יברך את אמריקה. תודה רבה לכם".

תגיות:אמונהדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה