סגולות

סגולה לישועה אדירה מאליהו שירי, על פי הספר 'תומר דבורה' 

מחכים זמן רב לישועה, ואתם מרגישים שעשיתם כבר הכל ובכל זאת עוד לא קיבלתם אותה? באחת מהרצאותיו, הקאוצ'ר אליהו שירי אומר שישנה סגולה אדירה לקבלת ישועה בכל התחומים (מהרב משה קורדובירו) ולא תאמינו – אבל היא מגיעה דווקא מכיוון שלא ממש חשבנו עליו

אא

מחכים זמן רב לישועה, ואתם מרגישים שעשיתם כבר הכל ובכל זאת עוד לא קיבלתם אותה? באחת מהרצאותיו, הקאוצ'ר אליהו שירי אומר שישנה סגולה אדירה לקבלת ישועה בכל התחומים (מהרב משה קורדובירו) ולא תאמינו – אבל היא מגיעה דווקא מכיוון שלא ממש חשבנו עליו.

לדבריו, בכל פעם שאדם מצער אותנו – צריך לקחת דף ולרשום עליו את שם האדם שציער אותנו (ואפשר גם שמותיהם של כמה וכמה אנשים, אם יש יותר מאחד כזה).

אחרי שרשמנו את שמו, עלינו להתבונן היטב ולהתרכז בשמו ואז לומר את הנוסח הבא: "הריני מאמין באמונה שלימה שבאוצר מתנת חינם ממש, מתחוללת בחייו של פלוני – ישועה נפלאה וגדולה".

כשאומרים את המילים האלה, צריך להרגיש כאילו זעקה פנימית אדירה פורצת מפינו, ולדמיין את הישועה או הישועות שניתנות לאותו אדם ואף להודות עליהן.

לדברי שירי, כשאנחנו מברכים את מי שציער אותנו ומייחלים לו טובה תחת ה'רעה' שגרם לנו – זה פועל שמחה עצומה בשמיים, ומסוגל להשפעת שפע גדול על האדם שפועל כך, היות והעביר על מידותיו, וסלח למי שפגע בו.

את דבריו סומך שירי על מה שכתוב בספרו של ר' משה קורדבירו 'תומר דבורה' – שאם אדם מעביר על מידותיו, סולח ומאחל בליבו טוב למי שהזיק לו ופגע בו – הוא מושך על עצמו ישועות נפלאות, נחמות, רפואות ומתנות שלא יכל למשוך בשום דרך אחרת.

 

מעוניינים ליצור שינוי אמיתי באורח החיים, בריאות הנפש והגוף, ולהשיג תוצאות יוצאות דופן בכל תחום שבו תבחרו? אליהו שירי במבחר סדנאות אינטרנטיות שיעזרו לכם לחולל את התפנית שתמיד רציתם, לפרטים הקליקו כאן

תגיות:סגולותאליהו שיריישועותאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה