כתבות מגזין

הזמר אביב גפן במעדנייה בבני ברק: "חרדים מתייחסים אליי יותר יפה מחילונים"

כהרגלו בקודש, גם ביום שישי האחרון נצפה הזמר אביב גפן במעדנייה האהובה עליו בבני ברק, יחד עם בנו דילן וחברו החרדי חיים גיטלר. בפוסט שפרסם לאחר מכן בדף הטוויטר שלו, כתב גפן: "מעדנייה בבני ברק. מתקרב לדת דרך האוכל"

אביב גפן במעדנייה בבני ברק (צילום: טוויטר)אביב גפן במעדנייה בבני ברק (צילום: טוויטר)
אא

ביום שישי האחרון, נכנס הזמר והמנטור אביב גפן למעדנייה בבני ברק, והפתיע את הנוכחים כשאמר כי הוא "מתקרב קודם לאוכל של הדת, ואחרי זה לדת", כשנשאל על ידי אחד הקונים: 'מה אתה עושה כאן?'.

למעדנייה שברחוב חזון איש, הגיע גפן כשהוא מלווה בבנו דילן ובחבר חרדי העונה לשם חיים גיטלר, והשניים קנו מאכלים שונים לכבוד שבת.  מאוחר יותר, בפוסט שפרסם האמן בעמוד הטוויטר שלו, לצד תמונתו בחנות הצפופה - כתב את המילים הבאות, בנימה ספק צינית ספק רצינית: "מעדנייה בבני ברק. מתקרב לדת דרך האוכל".

יודעי דבר, ביניהם חיים גיטלר, אומרים כי לאחרונה הפך גפן את בני ברק לעיר המועדפת שבה הוא עורך את קניות השבת שלו, ויש לכך סיבה טובה: "חרדים מתייחסים אליי יותר יפה מחילונים", אומר הזמר. "אני מגיע מדי שישי למאפיית ויז'ניץ, וכולם עליי - דתיים חרדים". 

בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפר גיטלר כך: "אני ואביב מכירים הרבה שנים. לפני חצי שנה, כשנולד לאביב בן, ישבתי איתו ועם אשתו, והסברתי להם על חשיבות מצוות ברית מילה. אביב מצדו הסכים, ואכן ערכנו את מצוות ברית המילה אצל דוקטור גונן.

"אביב סיפר לי שאשתו מדליקה נרות ומקפידה על שמירת שבת. והיא זו שדחפה אותו גם להתקרב לדת, ואכן הוא מרבה להגיע מדי שישי לבני ברק - שם אנו עורכים קניית מאכלים, ודרך זה הוא מתקרב לדת".

תגיות:אביב גפןבני ברקחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה