חדשות בארץ

ילדה בכיתה ג' במכתב לליצמן: "יש לי רעיון לשיקום הרפואה בצפון"

יעל לוי, ילדה בכיתה ג', כתבה במכתב לשר הבריאות: "יש לי רעיון לשיקום הרפואה בצפון, ויכול להיות שהוא יצליח", ואיך הגיב השר?

אא

האם את המהפכה הבאה ברפואה בישראל תחולל ילדה בכיתה ג'? יעל לוי, המתגוררת ברמת גן ולומדת בסך הכל בכיתה ג', פנתה במכתב מיוחד לשר הבריאות ליצמן, ובו היא ביקשה להעלות פתרון למצוקת הרפואה באזור הצפון.

וכך כתבה הילדה: "לכבוד שר הבריאות מר יעקב ליצמן שלום רב, שמי יעל לוי ואני גרה ברמת גן ולומדת בכיתה ג'. שמעתי את החדשות עם אמא שלי והבנתי שיש בעיה עם רופאים בצפון, כך למשל יש רק רופא עור אחד בצפון. אמא שלי הסבירה לי שהרופאים מעדיפים לעבור לגור ולעבוד במרכז, ויש לי רעיון שיכול להיות שיצליח".

וכאן שוטחת הילדה את תכניתה: "שהרופאים שעובדים וגרים במרכז יעבדו יום אחד בשבוע בצפון, וכך גם תושבי הצפון יקבלו טיפול בזמן, בלי לחכות כל כך הרבה. הרופאים שעובדים וגרים במרכז ימשיכו לעבוד ולגור כאן ולא ירוויחו פחות".

למכתבה של הילדה הגיב ליצמן במכתב תשובה: "לכבוד יעל לוי שלום רב, הנני לאשר קבלת מכתבך. הרעיון שהעלית על גבי הכתב נפלא, ואני אבדוק אותו מול הגורמים במשרד. אני מודה לך על שהקדשת זמן ומחשבה לנושא חשוב זה".

במשרד הבריאות ציינו כי המכתב אכן חיזק את ההבנה לגבי הצורך בחיזוק הרפואה שנדרש באזור הצפון, ולאחרונה אף אושרה תכנית בהיקף של מאות מיליוני שקלים למטרה זו.

תגיות:ליצמןמכתביעל לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה