חדשות בעולם

שגריר ארה"ב החדש, דיוויד פרידמן: "אתגורר בירושלים"

שגריר ארה"ב החדש, דיוויד פרידמן, אמנם טרם קיבל את אישור הסנאט לתפקידו, אך כבר כעת הוא מבהיר כי הוא מתעתד להתגורר בדירתו בירושלים

דיוויד פרידמן (צילום: חדשות 2)דיוויד פרידמן (צילום: חדשות 2)
אא

דיוויד פרידמן, השגריר הבא של ארצות הברית בישראל, מתכונן לגור בירושלים – כך דווח בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, השגריר האמריקני פרידמן  אינו מתכוון לגור, כמו קודמיו, בבית השגריר האמריקאי בהרצליה, אלא מעדיף להתגורר בדירתו שבירושלים.

על אף שמינויו כשגריר טרם קיבל את אישור הסנאט, השגריר הבא של ארה"ב בישראל מתכוון להגיע לישראל כבר בסוף פברואר ולהתחיל את תפקידו. בלי קשר להחלטה אם השגרירות עצמה תועבר לירושלים, השגריר יתגורר בירושלים.

יצוין כי בבעלותו של פרידמן דירה מרווחת בבניין מגורים בשכונת טלביה בבירה, שבה הוא שוהה כאשר הוא מבקר בישראל, מספר פעמים בשנה.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי התייחסה להעברת השגרירות לירושלים ולמינויו של פרידמן. "זה מאוד משמח אותנו אם דיוויד פרידמן יהיה השגריר, כיוון שהוא והממשל בעד ההתיישבות היהודית ביו"ש", אמרה.

סגנית שר החוץ הוסיפה, בהתייחסה להעברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים, כי "יש כאן הבטחה נשיאותית שאנחנו מקווים שהיא תתבצע, למרות התנגדות אדירה של העולם הערבי. אני מניחה שהמעשה הזה ילווה באקט של אומץ מנהיגותי. אנחנו כמובן נעמוד מאחורי זה".

תגיות:שגרירות ישראלדיוויד פרידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה