חדשות בארץ

אביה של תהילה נגר ז"ל: "נחשף פרצופה של המפלצת שרצחה את בתי. עבורי הוא מחבל"

לאחר שפוענח הרצח המתועב של תהילה נגר ז"ל, אביה יגאל נגר, וגיסה תמיר אחיטוב – מדברים. " "עבורי הוא מחבל. המעשה של השחתת פניה מבטא שנאה ליהודים וליהודיות בפרט. אני מבקש מבית המשפט שיגזור עליו גזר דין מוות, ואם לא – אז מאסר עולם, ללא אפשרות לראות אור יום"

אא

לאחר שפוענח הרצח המתועב של תהילה נגר ז"ל, שנרצחה בדם קר על ידי בן זוגה לשעבר ראאש רושרוש, תושב כפר מרר – אביה יגאל נגר, וגיסה תמיר אחיטוב – מדברים.

הרצח בוצע לפני חודש, בשולי כביש 90 הסמוך לקיבוץ גנוסר. הוא התגלה 'במקרה' כאשר פועלים שעברו במקום, דיווחו על גופה שנמצאת שם. אלא שכשהשוטרים הגיעו לזירה, הם נוכחו לדעת שלמרבה הצער, בשל ההשחתה שנגרמה לפניה – הגופה אינה ניתנת לזיהוי. רק בבדיקת DNA שנעשתה מאוחר יותר, התברר כי מדובר בתהילה נגר ז"ל.

"היום נחשף פרצופה של המפלצת שרצחה את בתי", התבטא אתמול אביה של תהילה ז"ל, יגאל נגר. "עבורי הוא מחבל. המעשה של השחתת פניה מבטא שנאה ליהודים וליהודיות בפרט. אני מבקש מבית המשפט שיגזור עליו גזר דין מוות, ואם לא – אז מאסר עולם, ללא אפשרות לראות אור יום".

בראיון שנעשה עמו ב-ynet הסביר נגר כי למרות מאמציו הרבים למנוע את הקשר של בתו עם רושרוש, הדבר עלה בתוהו. "לצערי לא היה לי שיתוף פעולה מצד בתי", אמר. "היא נפלה קורבן בגלל מצבה הרגשי העדין, נפלה קורבן לרוצח אכזר ושפל. רק מחבל היה מסוגל להשחית ככה את פניה של הילדה שלי. זה הרבה יותר מרצח, זה התעללות. לא נתנו לי אפילו לראות את הגופה בגלל מצבה", אמר.

לדברי תמיר אחיטוב, גיסה של תהילה ז"ל, תהילה הסתירה את הקשר עם רושרוש, והמשפחה לא ידעה על כך דבר – עד שהוא תקף אותה. רק אז, ניגשו יחד אתה לתחנת המשטרה, כדי להגיש תלונה. "לצערנו נחשפנו לסיפור מכל מיני מקורות", משחזר אחיטוב. "אנחנו מקווים שהוא יקבל את העונש המרבי. אנחנו עדיין מתקשים לעכל את מה שעברנו. אנחנו עדיין בהלם, וכואב לנו", אמר אחיטוב. "בעיקר כואב לנו לשמוע מה שהמפלצת ראאד רושרוש עשה לתהילה. קשה עדיין להתמודד עם זה.

"אנחנו יודעים שבמדינת ישראל אין גזר דין מוות, למרות שלפשע מהסוג הזה – זה מה שמגיע לו. אנחנו יודעים שמאסר עולם זה העונש המרבי שהוא יכול לקבל, ומבחינתנו שהוא יישב בבית הכלא למשך שארית חייו. לאף אדם לא מגיע את הגורל הזה שהיא קיבלה מהמפלצת הזו".

אחיטוב מציין כי כרגע קשה מאוד לבני המשפחה מבחינה רגשית, להגיע לדיונים בבית המשפט אך מוסיף כי "אני מאמין שאנחנו נלווה את המשפט, אני לא יכול לדעת כמה נגיע לדיונים. וגם אם נצטרך לחוות ולשמוע דברים קשים בשביל לגרום לכך שהוא יישב בכלא לשארית חייו – אנחנו נעשה את זה".

תגיות:רצחתהילה נגרקיבוץ גנוסר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה