הורים וילדים

הלקוחות אהבו: "יצאתי להגשים חלום ולאסוף את בתי מהגן"

הלקוחות שהגיעו למספרה של יוסי הופתעו לגלות שהמספרה סגורה. הסיבה: הספר יצא להגשים חלום ולאסוף את בתו מהגן

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אם תשאלו עובדים בעלי משפחה האם עבודתם פוגעת בקשרי המשפחה שלהם, רבים ישיבו שכן. שכירים ועצמאיים רבים חיים בתחושה שהם מפספסים חוויות רבות בחיי המשפחה בגלל העבודה. יוסי והבה, בעל מספרה בשכונת הדר יוסף בתל אביב, קם ועשה מעשה. והלקוחות, למרבה הפלא, אהבו.

ביום ראשון השבוע הופתעו הלקוחות שהגיעו למספרה של יוסי למראה השלט שהודיע על כך שהמספרה סגורה. "יש לי חלום" כתב יוסי בשלט שתלה על דלת המספרה, "ובחלומי אני מוציא את ביתי מהגן. הלכתי להגשים חלום. מחר כרגיל. תודה וסליחה, יוסי הספר".

איך הגיבו הלקוחות? בהערכה והבנה. בשיחה ל-Ynet אמר יוסי כי "אנשים שלחו לי הודעות וכתבו לי 'כל הכבוד', 'תמיד תלך אחרי החלומות שלך', 'לא הכל זה כסף בחיים' ועוד. תכננתי מראש שהשבוע הזה אעבוד פחות ולקחתי את הבת שלי להעיף עפיפונים בפארק. היה כיף ושנינו נהנינו מאוד".

יוסי המשיך והסביר כי "כעצמאי קשה לי מאוד לסגור את העסק ולצאת. החיים קשים קצת, אבל זה בהחלט שווה הרבה יותר מכל כסף או זהב שהייתי יכול לקבל. צריך פשוט להחליט ולעשות, ואז, כשזה קורה, מבינים כמה זה שווה, ואנשים שמסביב מתרגלים. צריך לכבד את מקום העבודה ולשמור עליו, אבל אני חושב שאנשים לומדים יותר ויותר כמה ערך המשפחה הוא חשוב בעולם המודרני, שעובדים בו מבוקר ועד לילה".

"אני מאחל לעצמי לעבוד חצי מהזמן, להרוויח כפול ממה שאני מרוויח, וככה יהיה לי עוד זמן משפחה, כלומר הזמן הקסום יכפיל את עצמו. אין לי עדיין מושג איך גורמים לזה לקרות אבל אני עובד על זה", מסביר יוסי ופורס את משנת חייו: "בימינו, עובדים הפכו לעבדים, רק מחקו את האות ו'. אבל זה בדיוק אותו דבר. החיבוק המשפחתי נכנס יותר ויותר לתודעה, ואנשים מחפשים את הרגעים הקסומים האלו. זה הבסיס להכל - ללכת לישון עם חיוך, ולקום בבוקר עם שמחה".

תגיות:עבודההוריםילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה