מעניין

מדהים: בת החמש צעדה קילומטר ברגל, כדי להציל את אמה הגוססת

התקשורת בברזיל מדווחת ביממה האחרונה על סיפור עצוב במיוחד, שהגיבורה העומדת במרכזו היא ילדה בת חמש שצעדה קילומטר כדי להציל את הוריה, לאחר שנפצעו קשות בתאונה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

התקשורת בברזיל מדווחת ביממה האחרונה על סיפור עצוב במיוחד, שהגיבורה העומדת במרכזו היא ילדה בת חמש: משפחה בת שלוש נפשות - האב רינלדו דוס סנטוס (52), האם מדילנה גודוי (34) ובתם הקטנה, נסעו לטיול במערב ברזיל, כשלפתע איבד האב את השליטה על המכונית, סטה מהדרך והתנגש בעץ. 

ההורים נפצעו קשה, אך באורח נסי - הילדה לא נפגעה כלל, ואף הספיקה לשמוע את בקשת אמה הגוססת שתזעיק עזרה. "הילדה צעדה קילומטר בקור ובגשם, עד שהגיעה לחווה ונתקלה באדם שגזם את הדשא שלו", נאמר בתקשורת המקומית 'גלובו'. 

לדברי האיש, את הילדה זיהה כבר בפעם הראשונה שהרכב של הוריה חלף על פניו, לפני התאונה, והילדה הביטה בו אז מבעד לזגוגית החלון. בראיון שנעשה עמו לאחר מכן, סיפר האיש כי הילדה נשמעה מבולבלת, ומשברי משפטיה הצליח לבסוף להבין שתאונה קשה אירעה, וכי היא נמלטה החוצה מהחלון אך הוריה עדיין נמצאים 'שם'. "הפתיע אותי לגלות שהיא צעדה לבדה בגשם ובקור לאורך קילומטר, מבלי להתעייף", סיפר האיש. 

כוחות ההצלה הוזעקו למקום התאונה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מות ההורים במקום. הילדה נשלחה לבת דודתה. 

תגיות:גבורההצלהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה