חדשות בארץ

עצוב: הלך לעולמו ’מגשים החלומות’ של מאות ילדים חולים, בארץ ובעולם

הלך לבית עולמו רובי שונפלד ז"ל, שבמשך 15 שנה הגשים חלומות למאות ילדים חולים בארץ ובעולם. שונפלד אושפז לאחרונה בבית החולים בעקבות דלקת, ונפטר כתוצאה מסיבוך במצבו

רובי שונפלד ז"ל (צילום: עמוד הפייסבוק של ארגון 'חיינו')רובי שונפלד ז"ל (צילום: עמוד הפייסבוק של ארגון 'חיינו')
אא

יש קונה עולמו בשעה. אולם רובי שונפלד ז"ל, 'מגשים החלומות' של מאות ילדים חולים ברחבי הארץ – קנה עולמו בכל רגע ורגע, במשך 15 שנה.

במסגרת קרן  "Ossie Schonfeld Toy Fund" שהקים לזכר אביו ז"ל, נהג רובי להגשים את המשאלות הגדולות ביותר של הילדים, מדי שנה בשנה – בחג החנוכה. למרות שלל עיסוקיו, נהג רובי לטפל בכל משאלה באופן אישי, ומעולם לא נתן לה לחלוף על פניו כאומר 'שלום עלייך נפשי'.

חודשים ארוכים לפני התקדש החג, נהג רובי לטלפן אל הילדים ולשוחח איתם באהבה על הההעדפות שלהם, ועל האופן המדויק שבו ירצו שיגשים את משאלתם. בשיתוף עם ד"ר ניל גולדברג, יו"ר ארגון 'לב ליצן' מארה"ב, נהג רובי לשמח את הילדים בבתי החולים ובבתיהם בעזרת הליצנים הרפואיים, שעזרו לו לחלק את המתנות הרבות שהביא עמו.

אולם מכרים שהכירו אותו מקרוב, מעידים כי רובי מעולם לא הסתפק בזה. לא די בכך שהגשים כל משאלה שהגיעה לפתחו, רובי אף זכר את שמות הילדים, ודאג להם יותר ממה שדאג לעצמו  כך למשל סיפרו שהוא נהג להתעניין בכל ילד וילד, גם לאחר שהגשים את משאלתו.

בחודשים האחרונים אושפז רובי בבית החולים בעקבות דלקת בה לקה, ומאות משפחות ומתנדבים נשאו תפילתם לרפואתו. לדאבון הלב, את חג החנוכה האחרון לא הספיק רובי לחגוג עם הילדים האהובים שלו, שכן נפטר בפתאומיות בשל סיבוך במצבו הרפואי. 

 

תגיות:חוליםמשאלותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה