חדשות בארץ

הפרשה שתביא לסיום כהונת נתניהו? הקלטת שיחה בעייתית עם מו"ל ידיעות אחרונות

בחדשות 2 נחשף כי בידי המשטרה הקלטה של רה"מ עם מו"ל 'ידיעות אחרונות'. במסגרתו, מוזס מציע לנתניהו סיקור אוהד בתמורה לצמצום תפוצתו של 'ישראל היום'

נתניהו ומוזס (צילומים: פלאש 90)נתניהו ומוזס (צילומים: פלאש 90)
אא

פרטים נוספים נחשפים היום (ראשון) בנוגע לפרשה המרכזית בגינה נחקר ראש הממשלה, שמכונה  "פרשת 2000". על פי הדיווח בחדשות 2, איש העסקים נוני מוזס, מו"ל 'ידיעות אחרונות' הוטרד מהפגיעה הכלכלית של 'ישראל היום' ב'ידיעות אחרונות', וביקש מראש הממשלה שידאג כי התפוצה של 'ישראל היום' תרד ואף לסגירה של גיליון סוף השבוע של העיתון.

בתמורה, הבטיח מוזס כי נתניהו יזכה נתניהו לסיקור עיתונאי אוהד יותר. באתר וואלה! פורסם כי בשיחה שהוקלטה אמר מוזס לנתניהו: "אפנק אותך בעיתון, אם תעזור לי בחוק 'ישראל היום'". לפי הפרסום בוואלה!, נתניהו השיב לו: "יהיה בסדר".

נתניהו ומוזס (צילומים: פלאש 90)נתניהו ומוזס (צילומים: פלאש 90)

הקלטה זו היא העומדת במרכז החקירה נגד נתניהו ונמסרה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפני חודשים רבים.

כזכור, היחסים בין נתניהו למוזס קשים. ראש הממשלה נוהג לתקוף קשות את מוזס ואת 'ידיעות אחרונות' על יחס העיתון כלפיו. מנגד ידיעות אחרונות ו-ynet ידועים בהתייחסותם התוקפת את ראש הממשלה, לעיתים בצורה לא מאד עניינית, ובעיקר בימים שלפי בחירות 2015.

הבוקר אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד כי אחרי שתי החקירות שעבר הוא סבור כי אין ממש בחשדות נגדו. "לצערי אני לא יכול למסור פרטים", אמר נתניהו לשרים. "מה שאני כן יכול לומר לכם היום, כשאני יודע במה מדובר, ואני אומר לכם את זה בביטחון מלא: לא יהיה כלום כי אין כלום". נתניהו הוסיף עוד: "אני מציע לכל חבריי מהאופוזיציה להפסיק את החגיגות. את השלטון מחליפים בקלפי".

תגיות:חקירת נתניהופרשת 2000נוני מוזס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה