חדשות בארץ

בעקבות השביתה: אגד תיקנס

במשרד התחבורה תוקפים את חברת אגד ששבתה אתמול, ומטילים עליה קנס כספי. בנוסף: שימוע לראשי אגד

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

השביתה בה יצאו אתמול (רביעי) נהגי אגד, עומדת לעלות לחברה הרבה מאוד כסף. משרד התחבורה הודיע על כך שהוא יקנוס את חברת אגד ביותר מ-14 מיליון שקלים.

במשרד אף דיווחו כי בימים הקרובים יזומנו ראשי אגד לשימוע, בלי קשר לשביתה, אלא בעקבות ההתדרדרות ברמת השירות בקווי התחבורה באופן כללי באזורי הארץ, ובפרט באזור ירושלים. מהנתונים שפרסם המשרד עולה תמונת מצב עגומה בנוגע לכך ששבעה מיליון ו-800 אלף נסיעות של אגד לא בוצעו, מה שנוגד את תנאי הרישיון של החברה.

כעת, הודיע המשרד על כך שהוא יקזז 9 מיליון שקלים מכספי הסובסידיה, ובנוסף הוא יפחית ככל הנראה עוד 50 מיליון שקלים.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים