אחרית הימים

היסטריה: האם סוף העולם יגיע באוקטובר 2017?

תיאוריה חדשה של חוקרים מעלה כי סוף העולם יגיע באוקטובר 2017, כאשר כוכב ענק יתנגש בכדור הארץ. הם אפילו בונים לשם כך בונקרים

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

"סוף העולם מתקרב", כך טוענים חוקרים ומדענים, אשר מפרסמים בימים אלו כי יש להם הוכחות חותכות לכך שכוכב לכת עומד להתנגש בכדור הארץ ולגרום לחורבן רחב היקף. החוקר דייויד מיד, אשר עומד בראש המחקרים האלו ואף חיבר את הספר 'כוכב אקס – הגעתו ב-2017' טוען כי הדבר יקרה בקרוב ממש – בספטמבר 2017, או לכל היותר באוקטובר הבא אחריו.

לדבריו של מיד, אנשי האליטה כבר מעודכנים בכך, והם אפילו בונים לעצמם בונקרים כדי לשרוד את ההתנגשות העתידית. ההתנגשות, כפי שהוא צופה, תתרחש ב-9.9.17, כאשר כוכב לכת צדק ייוולד, ומה שיקרה אחר כך זה שכוכב אקס יכסה את השמש באופן מלא, ויכסה את כדור הארץ והירח בצל בפעם הבאה שיהיה ירח מלא.

ומהן ההוכחות לתחזית ההזויה? בין היתר מציין מיד את העובדה שרעידות האדמה גדלו לאחרונה באופן דרמטי, גם מבחינה כמותית וגם מבחינה עוצמתית. גם הסופות מתרבות בסוגן, בגודלן ובעוצמתן. ישנם בולענים וסדקים שמופיעים בשלל מקומות על קרום כדור הארץ, וגלי החום נמשכים לאורך זמן רב והם גם חזקים מכפי שהיה בעבר.

דבריהם של המדענים, כפי שניתן לראות, הובילו לכך שיש אנשים שאפילו בונים בונקרים כדי לשרוד. בעל הבונקר רוברט ויסינו אמר בראיון לדיילי סטאר: "אתם צריכים לשאול את עצמכם למה רוסיה ביצעה לאחרונה תרגיל חירום ל-40 מיליון אזרחים? אין שום ספק שזה מגיע".

אלא שעל אף הפרסומים הרבים, מסתבר כי בנאס"א דואגים לנפץ את המיתוס על הכוכב ההרסני, והם הדגישו: " אם כוכב X היה אמתי, אסטרונומים כבר היו מאתרים אותו בעשור הקודם, ועד היום כבר כולנו היינו יכולים לראות אותו".

למי שבכל זאת מודאג, נציין כי היו גם תחזיות קודמות לגבי כך שכוכב הלכת הבלתי נראה עומד להתנגש בכדור הארץ. בתחילה טענו כי הוא יפגע בנו בשנת 2003, אחר כך נקבו בשנת 2012, לאחר מכן ב-2016, וכעת אנו מצפים לבואה של התחזית הבאה. בנאסא הפריכו שוב ושוב באופן יסודי את המיתוס  וטענו שמדובר במתיחות ברשת ללא כל בסיס עובדתי.

תגיות:אחרית הימיםכוכבסוף העולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה