חדשות בארץ

החל מהבוקר: אגד שובתת באזור ירושלים

החל מהבוקר ולמשך יממה שובתים קווי אגד. הסיבה: אי הסכמה בין הנהלת ההסתדרות למשרד האוצר

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חברת אגד הודיעה כי תשבית היום (רביעי) את כל קווי אגד באזור ירושלים רבתי זאת לאחר שבשיחות שנערכו אתמול בין הנהלת החברה ונציגי משרד האוצר לא הגיעו הצדדים להסכמות על הסכומים אותם דורשת החברה שוב ושוב מקופת המדינה כ'פיצוי' על כך שיש לחברה מתחרים.

אגד משביתה את הקווים במחאה על מה שמוגדר כאי הסכמות שהתגלעו בין ההנהלה לאנשי האוצר. ההשלכות משמעותיות: מאות אלפי הנוסעים בירושלים יאלצו למצוא לעצמם פתרונות תחבורה אחרים, התלמידים לא יוכלו להגיע למוסדות הלימוד והוריהם לא יוכלו להגיע למקומות העבודה והלימוד. המשמעות הנוספת: התחנה המרכזית סגורה והאוטובוסים לא יכולים להיכנס ולאסוף את הנוסעים לרחבי הארץ.

בהודעת החברה לקראת ההשבתה נאמר: "בחודשיים האחרונים לא התקדם המשא ומתן לקראת הסכם סובסידיה חדש בין הממשלה לבין אגד. הבטחות הממשלה לקיומו של משא ומתן מואץ נותרו ללא כיסוי".

התנועה הליבראלית, מצדה, תוקפת את ההסתדרות. אתמול (שלישי) פרסמה התנועה את ההודעה הבאה: "להסתדרות לא הספיק הסיבוב המכוער שהיא עשתה הבוקר על גבה של מערכת החינוך וההורים בישראל. כעת, היא מודיעה גם על שביתה בקווי אגד בירושלים במטרה להפעיל לחץ על הממשלה ולקבל עוד סובסידיות מיותרות".

"מאסנו במלחמת הגרילה של ההסתדרות על חשבונם של אזרחי ישראל שאינם יכולים להמשיך ולשמש כבני הערובה של ההסתדרות ושלוחותיה", הוסיפה התנועה הליבראלית. "על הממשלה להתעורר ולפעול רגולטורית נגד כוחה המופרז על ההסתדרות שמאמללת את חיי אזרחי ישראל, ויפה שעה אחת קודם".

תגיות:שביתהאגדאוטובוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה