חדשות בארץ

השביתה הסתיימה: הלימודים יתחדשו בשעה 9:00 בבוקר

השביתה בגנים ובבתי הספר הסתיימה בתוך זמן קצר, בעקבות החלטת בית הדין לעבודה

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

שביתת האזהרה של הסתדרות המורים הסתיימה בתוך זמן קצר: שופטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב אירית הרמל קבעה כי הלימודים בגנים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים יחלו היום ב-9:00 בבוקר, במקום ב-11:00.

אתמול הודיעה הסתדרות המורים כי היא פותחת בשביתת אזהרה בת כמה שעות, וכי הלימודים יחלו בשעה 11:00. הסיבה: חלק מעובדי ההוראה לא קיבלו שכר מלא. כתגובה על כך, הביעו במשרדי החינוך והאוצר תרעומת. בחצות הלילה הגישו המשרדים בקשה לצו מניעה לעיצומים.

בכל מקרה, הגנים של ויצו, נעמת והחינוך המיוחד פועלים כרגיל. כמו כן, רשויות שונות החליטו לפתוח, למרות השביתה, את גני הילדים ובתי הספר.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, אמרה אתמול בשיחה עם מנכ"ל משרד האוצר: "ממשלת ישראל צריכה להתבייש שעובדי הוראה במדינת ישראל לא מקבלים את מלוא שכרם. הפגיעה בשכרם של עובדי ההוראה בשיעור של אלפי שקלים בנימוק של טעות לכאורה אינה מקובלת עלינו". בן-דוד אמרה עוד כי "דרישת הסתדרות המורים היא למנוע את המשך הפגיעה והחזרת הסכומים שנוכו וקוזזו משכר עובדי ההוראה. דרישה זו נדחתה על ידי האוצר ולפיכך לא נותרה בידינו הברירה אלא לצאת בשביתת מחאה".

מנגד, הורי תלמידים התמרמרו על השביתה הצפויה, ובעיקר על התזמון שלה - רק כמה שעות לאחר שילדיהם שבו מחופשת החנוכה. חלק מההורים מביעים אמפתיה למאבק המורים על שכרם, אולם טוענים כי אין לעשות זאת על גבם של ההורים, המתקשים למצוא סידור הולם לילדיהם.  

תגיות:שביתהלימודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה