חדשות בארץ

היכונו: שביתה של נהגי אגד ביום רביעי

ההסתדרות הודיעה על שביתה של נהגי אגד ביום רביעי הקרוב. כל הקווים בירושלים ובסביבתה יושבתו, החל מהשעה 5:00 בבוקר

הפגנת נהגי אגד (צילום: פלאש 90)הפגנת נהגי אגד (צילום: פלאש 90)
אא

חודשיים בדיוק אחרי שבוטלה שביתת הענק של חברת אגד, בעקבות התחייבות של משרד האוצר לשבת למשא ומתן כדי להעביר את הכספים שהחברה דרשה, מסתבר כי עדיין ישנן בעיות, וביום רביעי הקרוב צפויים נהגי אגד לפתוח בשביתה נוספת.

השביתה הפעם צפויה לכלול אך ורק את קווי אגד בירושלים ובסביבתה. על פי הודעתה של ההסתדרות – כלל קווי האוטובוס של אגד בירושלים ישבתו ביום רביעי הקרוב, החל מהשעה חמש לפנות בוקר. לדבריהם, הם עושים זאת כדי לייצר "אזהרה מפני התנהלות הנהלת אגד, שפוגעת בציבור הנהגים ובשל התרשלות המדינה בשמירה על בטחונה וקיומה של אגד".

אמנם רק לפני ימים ספורים הבטיחה ההסתדרות כי לא תהיה שביתה באגד, אלא שבהסתדרות מסבירים כעת, כי כוונתם הייתה לשביתה מלאה בכל קווי אגד הארציים, ואכן, השביתה תהיה באזור ירושלים בלבד.

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות הבהיר: "אגד נמצאת על סף תהום. בלתי נתפס שלחברה שקיימת מזה למעלה מ-80 שנה ומסיעה את הציבור עוד מלפני קום המדינה, נותנים להתפורר ופוגעים בנהגיה".

גיל יעקב, מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, מסר בתגובה: "כפי שהתרענו בעבר - אם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים – נדרוש להחליף את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז. מי שמחזיק את ציבור נוסעי התחבורה הציבורית כבני ערובה, ללא מתן אלטרנטיבה - אינו ראוי לשרת את הציבור בירושלים".

ובינתיים, אם אתם נמנים על נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים – כדאי שתיערכו לקראת יום רביעי, שכן כידוע, חברת אגד היא חברת האוטובוסים היחידה שמעניקה את שירותיה בבירה, וכשהיא שובתת – התחבורה כולה משותקת.

תגיות:שביתהאגדנהגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה