חדשות בעולם

טראמפ ממשיך לתמוך בישראל: "הישארי חזקה, ישראל. 20 בינואר מתקרב!"

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ ממשיך בתמיכתו החד משמעית בישראל. "מתי ראיתם את האו"ם פותר בעיות? הוא לא. הוא רק יוצר אותן", אמר

דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ ממשיך הבוקר (חמישי) לתמוך בישראל ולתקוף את האו"ם. "מתי ראיתם את האו"ם פותר בעיות? הוא לא. הוא רק יוצר אותן", אמר.

"אילו היה האו"ם ממצה את הפוטנציאל העצום שגלום בו, זה היה יכול להיות דבר נפלא", תקף טראמפ, "אבל אם הוא לא, אז מדובר בבזבוז של זמן וכסף".

טראמפ ציין באופן חד משמעי כי לדעתו ישראל זוכה ליחס לא הוגן מצד האו"ם. "אם תסתכלו על מה שקורה, הם (ישראל) מתמודדים עם עשרות החלטות של מועצת הביטחון, בשעה שמדינות אחרות, מקומות ממש מזוויעים שמתייחסים לבני אדם בצורה נוראית, מעולם לא נתקפו בידי האו"ם", אמר הנשיא הנבחר. "אז בהחלט קורה משהו, וזה מאוד לא הוגן כלפי ישראל".

אתמול, שעות ספורות לפני נאומו של מזכיר המדינה קרי, צייץ טראמפ בטוויטר: "איננו יכולים לאפשר את המשך היחס המזלזל וחסר הכבוד כלפי ישראל".

טראמפ התייחס להתנהלותו של ממשל אובמה נגד ישראל: "ארצות הברית נהגה להיות ידידה קרובה של ישראל, אבל לא עוד. תחילת הסוף הייתה ההסכם הנורא עם אירן ועכשיו זה (או"ם)! הישארי חזקה, ישראל. 20 בינואר מתקרב!".

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בתגובה: "תודה לך על הידידות החמה ותמיכתך החד משמעית בישראל".

תגיות:דונאלד טראמפישראלתמיכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה