חדשות בארץ

"אסתר מלכה השתחררה מבית החולים, זהו נס אמתי"

על הניסים ועל הנפלאות: כשבועיים לאחר שאושפזה בבית החולים, שוחררה אסתר מלכה בת יוכבד קרויס כשהיא בריאה ושלמה

אא

שבועיים בדיוק חלפו מאז שבעלה של 'אסתר מלכה בת יוכבד' פנה לציבור בתחינה שיתפללו עבור אשתו, אשר נתונה בין חיים למוות, אחרי שהתמוטטה במהלך נסיעה באוטובוס.

במהלך השבועיים שחלפו מאז דומה כי אין מי שלא שמע את שמה של האישה הצעירה ולא התפלל למענה או קיבל קבלה טובה לרפואתה, והתפילות אכן פעלו את פעולתן. היום (שלישי) שוחררה אסתר מלכה לביתה כשהיא אומנם חלשה, אך צועדת על רגליה ושבה אל שלושת ילדיה הרכים.

אחיה של אסתר מלכה סיפר בהתרגשות ל'חדרי חרדים' על כך שהדרך של אחותו להתאוששות הייתה רצופה בניסים: זה התחיל בכך שברגע בו היא התמוטטה באוטובוס היו מאחוריה שתי נשים בעלות הכשרה וידע רפואי, והן ביצעו עליה את ההחייאה באופן מידי. זה מה שגרם לכך שברוך ה' לא התרחש כל נזק מוחי. בנוסף, גם הרופאים התייחסו להחלמתה כנס של ממש, זאת לאחר שהם התחילו לטפל בה במכשיר האקמו (המשמש כתחליף לפעולת הלב) וציינו כי יש 10% בלבד שהיא תשרוד את הטיפול, וגם אז לא ברור אם תצא ללא פגיעה.

למרות זאת, ימים ספורים לאחר החיבור לאקמו, כבר התאוששה אסתר מלכה באופן מפתיע ולא נזקקה עוד למכשיר. מאז המשיכה המגמה החיובית וההתאוששות הייתה מהירה. בתוך ימים ספורים חזרה האישה הצעירה לעצמה, שבה לאכול, לדבר, לצחוק ולבכות.

אחיה לייזר סמעט מסר: "זהו נס חנוכה שלנו. עם ישראל ערבים זה לזה. הרגשנו את האכפתיות ואת האהבה שכולם נתנו. תודה רבה לכל מי שהתפלל".

תגיות:החלמהתפילהאסתר מלכה קרויס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה