חדשות בארץ

נס ברמב"ם: "עוד כמה מילימטרים, והפגיעה הייתה קטלנית"

נס ברמב"ם: רוכב אופנוע שהתנגש בעץ, ניצל בזכות הקסדה שלו לאחר שענף חד חדר אליה ונעצר קרוב לגולגולת. "עוד כמה מילימטרים, והפגיעה הייתה קטלנית", אומרים הרופאים

אא

ביום שישי האחרון, הובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה – רוכב אופנוע שהתנגש בעוצמה רבה בעץ, וכתוצאה מכך ענף חד חדר אל תוך הקסדה שלו, אך נעצר באורח נסי – מילימטרים ספורים מהגולגולת.

האופנוען, תושב הצפון בן 35, פונה לבית החולים במסוק, כשהוא סובל מפצעים בינוניים וחבלות בכל חלקי גופו, אך הרופאים חששו בעיקר לראשו – שכן מראה הענץ הנעוץ בקסדה, לא בישר טובות.

"הוא הגיע לחדר המיון עם פציעה קשה בפניו ובמצח", אמר בראיון ל-Ynet ד"ר דוד הוכשטיין, רופא בכיר ביחידת הטראומה והמערך הכירורגי של רמב"ם. "הענף היה עבה והוא חתך את העור ואת בשר הקרקפת – אך למזלו, החדירה נעצרה שם. עוד כמה מילימטרים, והפגיעה הייתה קטלנית".

הבחור נשלח לסדרת בדיקות מקיפה ביניהן בדיקת סי.טי כללית, ששללה פגיעות נוספות. לאחר מכן, עבר סדרת ניתוחים כירורגים והושאר להשגחת הצוות הרפואי, למשך מספר ימים. על מנת לפרסם את הנס, הניחו הרופאים את קסדתו המשופדת על השידה לצד מיטתו, כדי שהפצוע יבין את גודל ההשגחה הפרטית שהייתה עליו. בחסדי ה' יתברך, אתמול (ב') הוא שוחרר לביתו, והרופאים קובעים: "אין ספק שזה היה נס רפואי".

תגיות:תאונהניצולאופנוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה