חדשות בעולם

בעקבות הריקוד עם העסקנים החרדים: חמאס מפרסם הודעת גינוי לראש ממשלת בחריין

ביקור אנשי העסקים החרדים בבחריין, הצליח להרגיז את החמאס ואת הרשות הפלסטינית. בשעות האחרונות פורסמה הודעת גינוי מטעמם, המבקרת בחומרה את ראש ממשלת בחריין – חמד בן עיסא אל ח'ליפה - שאפשר למחדל כזה להתרחש במדינתו

אא

ביקור אנשי העסקים החרדים בבחריין, הצליח להרגיז את החמאס ואת הרשות הפלסטינית. בשעות האחרונות פורסמה הודעת גינוי מטעמם, המבקרת בחומרה את ראש ממשלת בחריין – חמד בן עיסא אל ח'ליפה - שאפשר למחדל כזה להתרחש במדינתו, וקוראת להפסקת כל קשר בין המדינות האסלאמיות לאויב הציוני.

"המחזה שבו נראה ריקוד משותף של משלחת יהודים ציונים, כשהם חוגגים בבחריין עם סוחרים מקומיים – הוא מביש, משפיל ומהווה ניצול לרעה של בחריין וכל בני האומה המוסלמית", לשון ההודעה. "המראות האלו פוגעים ברגשות בני העם הפלסטיני שהציונים פוגעים בזכויותיו, ומבצעים נגדו מעשים נפשעים מדי יום.

"התנועה האסלאמית וארגון החמאס מגנים זאת באופן נחרץ, זאת משום שהדבר עלול להפר את החרם הבינלאומי ההולך וגובר על הישות הציונית, ובפרט על רקע האהדה הגוברת לעניין הפלסטיני ברחבי העולם".

בסיום ההודעה, כותבים נציגי החמאס כי "אין לתת יד ליהודים ולציונים, היות וזה פוגע במאבק לעצמאות ולשחרור העם הפלסטיני", וקוראים למדינות האסלאמיות "להפסיק את כל צורות הנורמליזציה, ולסיים את הקשר עם האויב הציוני".

צפו בריקוד המדובר:

 

תגיות:ריקודיהודיםמוסלמיםבחריין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה