חדשות בארץ

רה"מ מגיב לאופנסיבה על נאומו: "אין שום תבונה מדינית בהתרפסות"

לאחר הנאום שבו הביע את עמדתו הנחרצת באשר להחלטת האו"ם, ראש הממשלה התייחס הבוקר לאופנסיבה התקשורתית שקידמה את פניו בעיתונים, וכתב: "ישראל היא מדינה עם גאווה לאומית, ואנחנו לא מגישים את הלחי השנייה. זאת תגובה מושכלת, תקיפה ואחראית"

רה"מ בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)רה"מ בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

לאחר הנאום שבו הביע את עמדתו לאור החלטת האו"ם, ראש הממשלה התייחס הבוקר לאופנסיבה התקשורתית על עמדתו וכך כתב בעמוד הפייסבוק שלו:

"קראתי הבוקר בכמה עיתונים, שהם קבלו על העמדה התקיפה שנקטתי מול המדינות שהצביעו נגדנו באו"ם. ישראל היא מדינה עם גאווה לאומית, ואנחנו לא מגישים את הלחי השנייה. זאת תגובה מושכלת, תקיפה ואחראית. תגובה טבעית של עם בריא, שמבהיר למדינות העולם שהמעשה שנעשה באו"ם – איננו מקובל עלינו.

"יש חשיבות מתמשכת לתגובה הזאת, גם אם יהיה עוד ניסיון או שניים לפגוע בנו במהלך החודש הקרוב. אבל אין תחליף לתגובה הנחושה, משום שהיא יוצרת את הבסיס ליחס אחר בהמשך.

"ולכן, לתאר את המחאה שלנו כמלחמת עולם זה מגוחך. אני מציע – די עם הגלותיות הזאת. אני אומר לכם שאין שום תבונה מדינית בהתרפסות. היחסים שלנו עם מדינות העולם לא רק שלא ייפגעו, לאורך זמן הם רק ישתפרו.

"כי מדינות העולם מכבדות מדינות חזקות, שעומדות על שלהן. והן אינן מכבדות מדינות חלשות שמתרפסות ומרכינות ראש. ישראל תחת הנהגתי היא מדינה חזקה, מדינה גאה. אנחנו נמשיך להגן על מדינתנו, ונמשיך לפתח את ארצנו", דברי ראש הממשלה.

תגיות:החלטההאו"םנאום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה