חדשות בעולם

דו"ח המודיעין הרוסי חושף: טראמפ הוא יעד ’חם’ לחיסול

דו"ח של מודיעין החוץ הרוסי חושף כי קיימת מזימת התנקשות בחייו של הנשיא הנכנס דונאלד טראמפ, היות והוא מהווה איום חמור על הסטטוס קוו של האליטה השלטת בארה"ב. היועץ הרפובליקני ריק וילסון: "יש מזימה פעילה בתוך המפלגה הרפובליקנית ובבית הלבן, לשים קץ לחייו של דונאלד טראמפ"

אא

עוד לא נכנס לתפקיד, וכבר יתמודד עם איומים על חייו: דו"ח של מודיעין החוץ הרוסי חושף כי קיימת מזימת התנקשות בחייו של הנשיא הנכנס דונאלד טראמפ, היות והוא מהווה איום חמור על הסטטוס קוו של האליטה השלטת בארה"ב.

הדו"ח פורסם לאחר שבשבוע האחרון נעצרו על ידי שירותי הביון והמודיעין הלבנוניים, חמישה אזרחים סעודיים שבמחשבים הניידים שלהם נמצא מידע על הנסיעות הסודיות ומסלולי הטיסה של דונאלד טראמפ - שהוצפן תחת קודים מסובכים ו'אבטחת סייבר כבדה'.

"טראמפ הוא כוח חזק מאוד עכשיו", מסביר היועץ הרפובליקני ריק וילסון, בראיון שנעשה עמו השבוע בנושא, ברשת MSNBC.  בראיון זה התעקש וילסון כי ישנם גורמים ש"לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים בצד, ולומר: 'נו, טוב. אל דאגה. אנחנו פשוט נשב כאן, ונראה איך הכל מסתדר מעצמו. הם עדיין מרגישים שהם חייבים לצאת החוצה, ולירות בדונלד טראמפ. אז מה זה אומר? זה אומר שיש מזימה פעילה בתוך המפלגה הרפובליקנית ובתוך הבית הלבן, לשים קץ לחייו של דונאלד טראמפ", אמר.

תגיות:רוסיהדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה