חדשות בעולם

נמצאו שרידי המטוס הרוסי שהתרסק באוקיינוס השחור

נמצאו שרידי המטוס הצבאי הרוסי שהתרסק באוקיינוס השחור. 83 הנוסעים, רובם אנשי מקהלת הצבא האדום ו-8 אנשי צוות, נספו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

צוותי ההצלה הרוסיים איתרו הבוקר (ראשון) את שברי המטוס הצבאי הרוסי שנעלם מהמכ"ם והתרסק זמן קצר לאחר המראתו לכיוון סוריה. משרד ההגנה הרוסי אישר את הדברים, וציין כי שברי המטוס נמצאו בעומק של 50 עד 70 מטר ובמרחק של 1.5 ק"מ מחופי סוצ'י.

על המטוס היו 91 בני אדם, רובם אנשי מקהלת הצבא האדום, תשעה עיתונאים ושמונה אנשי צוות. כולם נספו. צוותי החירום שפעלו באתר ההתרסקות דיווחו לסוכנות הידיעות "אינטרפקס" כי טרם אותרו ניצולים מבין הנוסעים ואנשי הצוות. "לרוע המזל, במהלך כשעה של חיפושים וניסיונות חילוץ לא נמצאו סירות הצלה", אמר גורם רשמי.

המטוס הרוסי המריא מנמל התעופה אדלר בסוצ'י בדרכו לסוריה, וכשל לדווח למגדל הפיקוח ב-5:40 על פי שעון מוסקבה, 20 דקות לאחר ההמראה. כל כוחות ההצלה באזור הוזנקו כדי לחפש את המטוס הנעלם, אך לדאבון לב נמצאו רק שרידים.

בשנים האחרונות מסייעת רוסיה למשטרו של אסאד, המנהל מלחמת אזרחים עקובה מדם. בימים האחרונים חזר אסאד לכבוש את העיר הגדולה חאלב, הודות לסיועה של רוסיה. מלבד הבסיס האווירי, לרוסים נמל חשוב בעיר טרטוס שלחוף הים התיכון במחוז לטקיה.

מחוז לטקיה, בו מחזיקים הרוסים בנמל חשוב ואליו כוון המטוס, משמעותי ביותר עבור האחיזה הרוסית במזרח התיכון, ובו מבצעים הסורים בשנים האחרונות פעילות ענפה המסייעת לממשל הסורי במאבקו מול המורדים.

תגיות:רוסיההתרסקותסוריהמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה