המכתב שלא יישלח לעולם

"ה’, במקום לבוא אליך – פניתי לשדות זרים"

"היצר רצה שאחשף לנגעים שידביקו אותי, אבל הוא לא שם לב שהבן של המלך נמצא מולו. אפילו כשהוא מכוסה שחורים והוא רחוק מהארמון, הוא עדיין הבן של המלך" מכתב לאבא שבשמים מבן אוהב, למדור המכתב שלעולם לא יישלח

  • כ"א כסלו התשע"ז
אא

אבא-טעטע,
התגעגעתי, אבא. יותר ממה שמילים יכולות לתאר.
נפשי חולת אהבתך... חליתי, אבא. ליבי חלה. הוא רצה אליך, ואני לא נתתי לו. חשבתי שאני גיבור, חשבתי שאני שומר הלב. מסתבר שאני שובר הלב.
בדידותי הרגה אותי... שאבה ממני את טיפות הכוח שנותרו לי. אז במקום לבוא אליך, פניתי לשדות זרים. רציתי לחוות-להרגיש-לגעת-לרעוד מפחד. ורעדתי, אבא. איבדתי שפיות. החוויות השאירו שריטות, צלקות על הנשמה... הן יעידו על שיברוני. קירות הלב יעידו עליי, שהתגעגעתי אלייך בתוך תוכי. אבל השכבות של החושך השתלטו עליי, סגרו עליי מכל כיוון, ללא לאות. חופן של אכזריות, טומאה ללא קמצנות. היצר רצה שאחשף לנגעים שידביקו אותי, אבל הוא לא שם לב שהבן של המלך נמצא מולו. אפילו כשהוא מכוסה שחורים והוא רחוק מהארמון, הוא עדיין הבן של המלך, ואי אפשר לקחת ממני את הערגה לאבא.

אני רץ עכשיו אלייך. ויהיה לי קשה, אני יודע. אני אבכה, אתה שומע? אבל גם אתה בוכה כל יום, אבא! אז אני חוזר אלייך, ופושט את כל המסכים, שתעטוף אותי חזק. והאמונה חזקה, והלהבה בוערת, כמו אש מתלקחת ושורפת את כל חדרי ליבי, שמכילים תיבות של ההרהורים, המעשים והנגעים שהתפשטו עליי.

אני שמח שהתרחקתי, אבא! אני שמח, כי זה כל כך קירב אותי אליך! נתן לי להבין מה אתה בשבילי! אני לא אתן לך לשחרר אותי. אני אתעקש להישאר לעד תחת כנפייך! סליחה, אבא,.. אני רק ילד שניסה לעוף באוויר. עפתי למחוזות רחוקים מדי, שלא משאירים מקום לדמיון.
ועכשיו אני רוצה להעיף את הנשמה למעלה מעלה. שאני, והדורות אחרי, ירדפו אחריך ביראת קודש, ויזכרו תמיד שהם בנים של מלך, גם אם הם אבדו את הכיפה או היראה בדרך. שהתורה תעטוף אותנו, שנזכה לקיימה מתוך אהבה אינסופית לבורא יתברך! שיגולו רחמיך, אבא, על מעשיך ותתנהג עם בניך ובנותיך במידת הרחמים. אתה תמיד שם, פשוט תאיר לנו את העיניים, כי התעוורנו מהשקרים! מאחיזת העיניים שמנסים למכור לנו.
אבי, מחמד ליבי, מאור עיני. התגעגעתי יותר מאי פעם. עכשיו אני פה, להישאר ולגדול איתך. וכמו שאתה נותן כוחות ורחמים, תרחם עלי כל יום מחדש, ותתן לי סיבות לשמוח ולשמח אותך מחדש, מתוך אהבה תמימה שבוקעת מלב יהודי תמים, שבמקור שלו הוא טוב מזוקק!
רחמנא ליבא בעי--- אז אני בא אלייך, אבא! אני בא מהלב! כי כשבאים מהלב, אתה רוצה ואתה אוהב.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:היצר הרעהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה