המכתב שלא יישלח לעולם

בעלי העתידי, אני מחכה לך יותר מדי זמן. תגלה לי היכן אתה

"תגלה לי איפה אתה מתחבא, כי אני כבר לא מסוגלת להמתין יותר" – מכתב בעילום שם מעומק הלב לבעל העתידי, למדור המכתב שלא יישלח לעולם

אא

אני מחכה לך כבר הרבה זמן. אני, אתה וגם אחרים חושבים אולי, שבכלל לא חיכיתי. שהתעסקתי בדברים אחרים, שלא עניינו אותי דברים ערכיים, שלא רציתי להתחתן. שחשבתי שהכי טוב זה להיות כמו כולם – לצאת מהפריפריה, להכיר עולם.

אני רוצה ילדים? אני רוצה להקים משפחה? מה פתאום, זה פרימיטיבי מידי. אבל זה לא נכון, תמיד רציתי להיות פשוט בחורה נורמלית.

אני מחכה לך עכשיו בצורה מובהקת - אפשר לראות את ההמתנה הזאת בעיניים שלי. יש שם קצת עצב, אבל גם תקווה, והרבה אמונה, ורצון גדול שתבוא, כדי שנוכל להקים בית מיוחד ביחד. כי לבד אני לא אוכל לעשות את כל זה.

זה נשמע פרימיטיבי, שאני מחכה לך כדי להמשיך בחיים ולהתקדם. אבל אי אפשר להתעלם מזה שזוגיות בונה לנו את המשך החיים. כל השיטות שאנשים אחרים מנסים להמציא כדי לפתור את הבעיות שלהם בכוחות עצמם, זה לא עובד – לפחות אצלי בחיים זה לא עובד. הבנתי שרק כאשר אני אתן לקדוש ברוך הוא לעזור לי לסדר את החיים, אז הכל יעבוד, ובצורה טובה יותר מפעם.

קל לי לכתוב את כל זה, אבל ישנם רגעים שאני ממש נופלת. שאין לי מושג איפה אתה מתחבא, אתה שקוראים לך "זיווג", אתה, שהיינו ביחד בשמיים לפני שירדנו לעולם. אתה, שאולי כבר התחתנת עם מישהי אחרת ואני אזכה להכיר בחור אחר שמתאים או דומה לך.

כל אישה שמדברת איתי, כל רמז שנמצא מסביבי, מיד אני מחפשת: מה הקב"ה רוצה להגיד לי? אולי אני עוד שניה מגיעה אליך?

תגלה לי איפה אתה מתחבא, כי אני כבר לא מסוגלת להמתין יותר. הרבה סגולות יש כדי למצוא אותך, ועשיתי את כולן – אבל אולי נשאר לי רק לחכות בסבלנות, להצליח להעסיק את עצמי בדברים אחרים כדי שלא אחשוב עליך – להיות בהיסח דעת.

הכל כבר מוכן. חזרתי בתשובה, ברוך ה', אני מתמידה בשמירת השבת, יש לי כבר רעיונות איך הבית שלי יראה. את עולם התורה והמצוות אני הכי אוהבת. מה עוד חסר? יש משהו שעדיין לא הכנתי לבואך?

או שאולי אצלך הדברים עדיין לא מוכנים...

הכל לא ידוע. זה מבחן באמונה, אני יודעת. אלו ניסיונות, או אולי רק המתנות, כי לפעמים דברים הולכים לאט, ולנו אין סבלנות לחכות.

בכל זאת אחכה לחנוכה. שם, מול הנרות, תחזור לי התקווה, והלוואי ואזכה לניסים ולישועות גדולות.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:בעלהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה