חדשות בארץ

בזכות תפילתכם: דינוש עברה את הניתוח בהצלחה

דינוש ריבקין, בת הארבע שריגשה אלפים בזכות קמפיין להצלת חייה, לצד מחלה קשה - עברה את הניתוח בהצלחה. אמה חיה: "אמנם זה היה ארוך מאוד, אבל שווה את הכל. אנחנו מאושרים"

דינוש ריבקין לאחר הניתוח (צילום: עמוד הפייסבוק ’מלווים את דינוש לחיים בריאים’)דינוש ריבקין לאחר הניתוח (צילום: עמוד הפייסבוק ’מלווים את דינוש לחיים בריאים’)
אא

חסדי ה' כי לא תמנו, כי לא כלו רחמיו: בזכות תרומתכם הרוחנית האדירה, ובזכות התפילות והדמעות שנשפכו לרפואתה - דינוש ריבקין המתוקה בת הארבע, עברה את הניתוח בהצלחה. כעת מבקשת משפחתה להודות לכל בית ישראל, על התפילות, הדמעות והתרומות

 לפני שבועות אחדים, הצליחה הילדה דינוש ריבקין לרגש את הגולשים - כשסרטון ויראלי שבו היא מציגה את חייה לצד המחלה ממנה היא סובלת - עשה שמות ברשת. "אנחנו מאושרים", אומרת אמה של דינוש, חיה. "אמנם הניתוח היה ארוך מאוד, אבל היה שווה הכל"

דינוש ריבקין היא גיבורה. אחרי שהצליחה לרגש רבבות בקמפיין המיוחד שלה, הצליחה אף לעבור את ההליך הרפואי המורכב והארוך שנועד להציל את חייה, ולהפוך אותם לבריאים יותר. בקמפיין, סיפרה דינוש על המחלה ממנה היא סובלת 'אטרזיה של הוושט' - שנוטלת ממנה את היכולת לאכול 'כמו כולם', ומאפשרת לה לאכול דרך זונדה בלבד. 

לאחר שהצליחו הוריה של ריבקין לגייס את תרומות להצלתה, הוטסה דיני לבוסטון - שם בוצע הניתוח לחיבור קיבתה עם הוושט, ביום שלישי האחרון. כעת שמחה המשפחה לבשר כי רבבות התפילות שנישאו להצלחת הניתוח ולרפואתה השלימה של דינה בת חיה מושקא - התקבלו ברחמים. ואמנם היה זה מסע ארוך, אך "שווה את הכל. אנחנו מאושרים", לדברי חיה מושקא. "אנחנו מתרגשים לבשר ב"ה: הניתוח הסתיים לפני מספר שעות, בשלום והצלחה. דינוש הגיבורה שלנו בתהליך התאוששות. תודה על התפילות שלכם, ריגשתם אותנו", נכתב מטעם 'מלווים את דינוש לחיים בריאים'. 

תגיות:רפואהניתוחילדיםתפילותתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה