חדשות בארץ

עם אישור חוק ההסדרה: הפלסטינים מאיימים בפניה לבית הדין בהאג

חברי הכנסת הערבים זועמים על אישורו של חוק ההסדרה בקריאה טרומית, ומאיימים כי יתמכו בכל פניה שתוגש לבית הדין הבינלאומי בהאג נגד מדינת ישראל

ח"כ יוסוף ג’בארין (צילום: פלאש 90)ח"כ יוסוף ג’בארין (צילום: פלאש 90)
אא

הבוקר (שלישי) ממשיך הזעם בקרב הח"כים מהסיעה הערבית המשותפת בעקבות אישור חוק ההסדרה בקריאה טרומית.

לדבריהם, מדובר באות קין על מצחה של ממשלת ישראל המבקשת לעודד גזילת אדמות של פלסטינים. בעקבות כך, הם מזהירים כי יתמכו ויעודדו כל פניה של גורמים פלסטינים לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בעקבות אישור החוק. 

ח"כ יוסוף ג'בארין הזהיר כי כנסת ישראל תהפוך ל"בית קברות של שלטון החוק והלגיטימיות הבינלאומית, והמחוקקים עלולים למצוא את עצמם על ספסל הנאשמים בבית הדין הפלילי הבינלאומי".

כזכור, אתמול במהלך הדיון שקדם להצבעה על החוק, קרעו החכי"ם הערבים את דפי הצעת החוק מה שעורר את חמתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאיים להוציאם מהמליאה. 

במהלך ישיבת הסיעה, הזהיר יו"ר הרשימה ח"כ עודה את ראש הממשלה כי עליו לחפש כבר עכשיו עו"ד על מנת שיגן עליו מפני התביעה המסתמנת נגדו בבית הדין הבינלאומי בהאג, לדבריו "כולם יודעים שחוק ההסדרה פוגע קשות באפשרות של הקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל. זה חוק נורא, אבל הנורא מכל זה הכיבוש עצמו. החוק הזה עוד יוביל את רה"מ והשרים להאג".

בהמשך דבריו, אמר עודה כי "אני מציע לראש הממשלה ושריו: תתחילו מעכשיו לשכור עורכי דין, כי ללא ספק העם הפלסטיני ונציגיו עוד יפנו להאג".

תגיות:פלסטיניםחוק ההסדרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה