סמארטפונים ואינטרנט

טוויטר מאיימת על טראמפ: "נחסום אותו אם יפר את החוקים"

הרשת החברתית 'טוויטר' נגד נשיא ארה"ב הנבחר דונאלד טראמפ: לאור דברי השנאה שצייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, במהלך מסע הבחירות, הרשת החברתית מאיימת כי אם ימשיך הנשיא לצייץ התבטאויות הנוגדות את נהלי החברה – גישתו לרשת תיחסם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרשת החברתית 'טוויטר' נגד נשיא ארה"ב הנבחר דונאלד טראמפ: לאור דברי השנאה שצייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, במהלך מסע הבחירות, הרשת החברתית מאיימת כי אם ימשיך הנשיא לצייץ התבטאויות הנוגדות את נהלי החברה – גישתו לרשת תיחסם.

נהלי הרשת החברתית 'טוויטר' אוסרים על המנויים להשתמש בשירותיה לצורך איומים, הטרדות או פרסום דברי משטמה כנגד אחרים. מדוברות הרשת החברתית נמסר כי הם יילחמו לאכוף את הכללים גם כשמדובר בנשיא ארה"ב. "אין לאף אחד עדיפות על אחרים", הם אומרים.

אחד הדברים שבגינם מאיימת 'טוויטר' בחסימת גישתו של הנשיא לרשת, נעוץ בטענה שטראמפ מאפשר גם לעוזריו לצייץ עבורו דברים שונים, ולא תמיד עושה זאת בעצמו. כששמע על כך הנשיא היוצא ברק אובמה, במהלך הבחירות, אמר: "איך רוצים להצביע עבור אדם שלא יכול אפילו לנהל את חשבון הטוויטר שלו?".

אלא שבתגובה לאיום מ'טוויטר', ברשת החברתית 'פייסבוק' החליטו לנצל את המומנטום ולהכריז על צעד מכיוון אחר: "הנשיא ועוזריו יוכלו לכתוב אצלנו ככל העולה על רוחם, גם במקרה שדבריהם יחרגו ממדיניות החברה".

תגיות:איוםטוויטרדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה