חדשות יהדות

נס: הילד הוגדר כ’צמח’ - ובעקבות השתדלות חבריו בתפילה, התעורר

הילד אלטר שמעון יחזקאל ממונסי נפצע לפני קרוב לשנתיים מפגיעת מכונית, בעת שרכב על אופניו. לדאבון הלב הגדירו אותו הרופאים כ'צמח'. אלא שבזכות חבריו לכיתה, שלא הפסיקו להתפלל ואף קיבלו על עצמם קבלות שונות ברוחניות לרפואתו – התעורר הילד השבוע, באורח נסי

אא

נס גלוי התרחש לעיני הקהילה החרדית במונסי ארה"ב, לאחר שילד שנפצע קשות בעת שרכב על אופניו והוגדר לפני כשנתיים כ'צמח' – פקח את עיניו השבוע, באופן מפתיע. הילד, אלטר שמעון יחזקאל בן רחל חנה – נפצע באורח אנוש בעקבות פגיעת רכב, בעת שרכב על אופניו בשכונה.

בבית החולים עמלו הרופאים על מנת להציל את חייו של שמעון, ואמנם הצליחו להשאיר אותו בחיים אך הוא הוגדר כ'צמח'. אז החליטו בני כיתתו להירתם למבצע תפילות מיוחד בעבורו, ואף קיבלו על עצמם להתפלל אך ורק מתוך סידור.

במשך שנה שלימה לא היה כל שיפור במצבו, עד שלפני יומיים – יזם מלמד מחליף את היוזמה הנפלאה הבאה: הוא ביקש מהתלמידים לקבל על עצמם מאמץ עילאי לרפואת חברם, שיבוא לידי ביטוי בהשתדלות שלא להתיק עיניהם ממילות התפילה שבסידור, בשעת תפילת מנחה.

כל הילדים, בלי יוצא מן הכלל, נעתרו לבקשת המלמד והשתדלו מאוד לקיים את הקבלה. "באופן בלתי רגיל, הכל פתאום התהפך", סיפר המלמד בראיון שנעשה עמו ל'בחדרי חרדים'. "אמש קיבלתי טלפון נרגש מאביו של שמעון אלטר, שסיפר בהתרגשות על הנס והודיע כי בנו התעורר ומתקשר עם הסביבה בעזרת עיניו. לדבר הוא עדיין לא יכול, אבל אין לי ספק שהמאמץ של חבריו לכיתה עזר".

לדברי המלמד, שמעון אלטר כבר החל להניח תפילין, ולאט לאט רואים שיפור ניכר במצבו. מזה ניתן ללמוד, לדבריו, על חשיבות המעשים הכי 'קטנים' ובפרט בעניין התפילה. "שימו לב כמה חשובה תפילתנו וכמה היא יכולה להועיל", אמר המלמד לתלמידיו. "אשריכם ישראל, אשריכם ילדי הכיתה. המשיכו להתפלל טוב ובוודאי בס"ד נתבשר בקרוב בבשורות טובות נוספות", חתם.

תגיות:תלמידיםרפואהנסתפילהמונסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה