הסברה ישראלית

נכדת בכיר בפת"ח, שהמירה דתה: "האסלאם הוא אידיאולוגיה פוליטית במסווה של דת"

אנשים שפוגשים אותה כיום ברחובות קנדה, לא מעלים על דעתם שעד לפני זמן לא רב – סנדרה סולומון חייתה במדינה ערבית, קיבלה חינוך מוסלמי אדוק ולא הכירה דבר אחר חוץ מה'מצווה' לשנוא יהודים.  ומה הפלא? הלא סבה הוא לא אחר מאשר סחר חבאש - מפקד בכיר בארגון הפת"ח, שהיה מקורבו של יאסר ערפאת ולתקופה ארוכה אף שימש כעוזרו האישי

סנדרה סולומון כיום (צילום מסך יוטיוב)סנדרה סולומון כיום (צילום מסך יוטיוב)
אא

אנשים שפוגשים אותה כיום ברחובות קנדה, לא מעלים על דעתם שעד לפני זמן לא רב – סנדרה סולומון חייתה במדינה ערבית, קיבלה חינוך מוסלמי אדוק ולא הכירה דבר אחר חוץ מה'מצווה' לשנוא יהודים.  

ומה הפלא?

הלא סבה הוא לא אחר מאשר סחר חבאש - מפקד בכיר בארגון הפת"ח, שהיה מקורבו של יאסר ערפאת ולתקופה ארוכה אף שימש כעוזרו האישי. חבאש אף היה ממנהיגיה של האינתיפאדה השנייה, ומכאן השנאה העזה שרחש לכל סממן יהודי וישראלי. שנאה שחדרה לעצמותיה של סנדרה, מהיום שנולדה. 

בנעוריה, עברו הוריה להתגורר בערב הסעודית – צעד שמאוחר יותר, יביא את סנדרה לעזיבת הדת המוסלמית כליל. "העובדה שחייתי את מרבית חיי בערב הסעודית, הייתה קשה מאוד עבורי. כאישה, לא זכיתי לזכויות אדם בסיסיות, כמו לבחור את הלבוש שלי בעצמי. אילצו אותי ללבוש את החיג'אב והכריחו אותי שלא להטיל ספק באסלאם. מאוחר יותר אילצו אותי להתחתן עם מישהו שאני לא מכירה ושאני לא אוהבת. עברתי התעללות פיזית, רגשית ומנטלית על ידי כל הסובבים אותי – כולל האנשים שאמורים לאהוב אותי הכי הרבה: ההורים שלי, בעלי..."

לדבריה, החיים תחת חוקי השריעה לא מאפשרים לאישה לשאול שאלות. ובטח ובטח שלא לתת פתח למחשבות 'רעות' על האסלאם. "כשלמדתי את הקוראן וקראתי על מייסד האסלאם – מוחמד, הגעתי למסקנה שהאסלאם לא יכול להיות דבר האלוקים. ויותר מזה, הוא המצאה מסוכנת שנוסדה על ידי האדם. הקוראן מקדם אלימות ושנאה, ודורש מכל מוסלמי – לפתוח במלחמה כנגד הכופרים, ובפרט כנגד היהודים.

"האסלאם מצווה על המוסלמים להמשיך בג'יהאד עד שכל העולם ייפול לידיהם, ומעודדים שימוש בכל אמצעי זמין – כולל השפלתן ועינויין של נשים וילדות – כדי לקיים את הציווי. אני לא מסוגלת לציית לדת שמטיפה לשנאה וטרור, וזו הסיבה שהחלטתי לעזוב את האסלאם".

סולומון הצליחה להימלט מבעלה היישר לקנדה, שם אימצה את זהותה החדשה ושם גם התוודעה ליהדות עליה לא שמעה מעולם.  "למדתי וחקרתי את נושא המשבר של המזרח התיכון ויחסי ישראל עם המדינות הערביות, והבנתי שהאסלאם מקדם תסריט שקרי של ההיסטוריה. גיליתי שישראל מעולם לא כבשה אף מדינה ושהיא יושבת על אדמה יהודית מלפני אלפי שנים. גיליתי מהיכן מגיעה המילה 'פלשתינה', ושזה שם רומאי ולא ערבי, שניתן לארץ כדי לנתק את הקשר היהודי ממנה. בדיוק כמו שעשה ארגון אונסק"ו.

"עכשיו אני יודעת שלישראל יש זכות מלאה להתקיים בכבוד. אני לא שונאת היום אף אחד – לא מוסלמים ולא פלשתינים, אבל עליי לעמוד לצד האמת. והאמת היא, שהיהודים סבלו במשך שנים מאנטישמיות כנגדם, ובלי צדק. גם אני הייתי אנטישמית פעם אך לא עוד. היום אני אוהבת את היהודים, ואעמוד על זכויותיהם כמו זכותו של כל אדם על פני כדור הארץ".

תגיות:שנאהיהודיםמוסלמיםאסלאם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה