חדשות בארץ

מסתמן: שריפת הענק בלטרון – בשל רשלנות מטיילים

בשעה זו עדיין משתוללת שריפת הענק ביער לטרון, ומאות תושבי היישוב הסמוך נווה שלום פונו מבתיהם

השריפה בלטרון (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)השריפה בלטרון (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
אא

שריפת החורש ביער לטרון משתוללת עדיין, ו-60 צוותי כבאות אש הכוללים 140 לוחמי אש נאבקים מול הלהבות המשתוללות. כעת מסתמן כי השריפה פרצה בשל רשלנות מטיילים.

השריפה החלה אמש (שני) בשעה 23:30, והתחזקה ביותר לקראת השעה 4:00 לפנות בוקר, כאשר הרוח שינתה את כיוון הלהבות. מאות תשובי היישוב נווה שלום נמצאו בסכנה, ופונו מבתיהם. על מנת לוודא שכל התושבים פונו מבתיהם, נכנסו שוטרי משטרת ישראל לכל הבתים ווידאו כי הם ריקים. 

טייסת הכבאות שהוזעקה, מסייעת אווירית לכוחות הקרקע. עד כה לא הושגה שליטה על האש, אך נרשמת רגיעה בלהבות, ובלימה של הדליקה במספר גזרות. בשלב זה לא נשקפת סכנה לבתי היישוב, אך כיוון שלא הושגה עדיין שליטה מלאה על האש התושבים אינם מורשים לחזור לבתיהם, והכניסות ליישוב חסומות.

מפקד מחוז ירושלים אמר כי "ההחלטה על פינוי התושבים נבעה בשל הסכנה שנשקפה באותה העת מהתפשטות השריפה לבתי היישוב. בשלב זה לא נשקפת סכנה לבתים יחד עם זאת ולאור העובדה שטרם הושגה שליטה מלאה על השריפה, התושבים טרם הורשו לשוב לבתיהם. כלל הכניסות ליישוב חסומות וההערכות במקום נמשכת". יצוין כי כוחות הכיבוי טרם סיפקו הערכה מתי ישובו התושבים לביתם. 

בעקבות השריפה המשתוללת ופינוי התושבים, הודיעה המועצה האזורית מטה יהודה על ביטול הלימודים בבית הספר היסודי 'נווה שלום-וואחת אל סלאם׳, עד להודעה חדשה.

תגיות:שריפהלטרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה