חדשות בעולם

אובמה נפרד: "הכהונה של טראמפ תהיה שונה משלי"

ברק אובמה יצא לביקור אחרון מחוץ לארה"ב כנשיא, בו הרגיע את מנהיגי העולם וביקש: "תנו הזדמנות לטראמפ". ומהן תכניותיו האישיות לעתיד?

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

נשיא ארה"ב ברק אובמה יצא אתמול (ראשון) לביקור אחרון כנשיא מחוץ לגבולות מדינתו. היה זה כאשר השתתף בוועידה הכלכלית העולמית בפרו, בה נטלו חלק מנהיגים רבים.

במהלך הוועידה נשא אובמה דברים, וכמתבקש, הביע דעתו על נשיא ארה"ב החדש, אשר בעבר התבטא לא מעט נגדו. בהזדמנות העכשווית הוא ביקש ממנהיגי העולם לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו. "צריך לחכות ולראות", הוא אמר. 

אובמה גם הוסיף כי כהונתו של טראמפ ככל הנראה תהיה שונה מאוד משלו: "ברגע שאתה בבית הלבן, ברגע שאתה מתחיל לדבר עם מנהיגים בעולם, ברגע שאתה רואה את המורכבויות שבכל נושא – זה מעצב את צורת החשיבה שלך".

על עצמו הוא ציין: "בסופו של יום ובסופן של שמונה שנים, אני יכול להביט אחורה ולהגיד שבאופן עקבי עשיתי את מה שנראה לי הכי טוב. זה לא אומר שאתה לא עושה טעויות, אבל זה אומר שאתה נאמן לשבועה ולמחויבות שהצהרת בפני האנשים שבחרו בך".

ומהן תכניותיו של הנשיא היוצא? ראשית כל ציין אובמה כי בכוונתו לקחת את רעייתו מישל לחופשה. לאחר מכן הוא אמר שברצונו "לנוח קצת, לבלות זמן עם הבנות, לכתוב וגם לחשוב קצת".

על החזרה לפוליטיקה הוא הודה שהיא בהחלט אפשרית. "אם יהיו דברים ספציפיים בהם יהיה נחוץ שאסייע או שאקח חלק, אז אבחן זאת ברגע האמת", הבהיר.

תגיות:פרידהאובמהטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה