מעניין

מרגש: התלמיד קנה לחברו נעליים חדשות; "כאב לי שהחברים צוחקים עליו"

המחווה שריגשה את הרשת: תלמיד בשם טאי מור הכיר נער שחבריו נהגו 'להתעלל' בו, כיוון שנהג להגיע לבית הספר בלבוש מרושל ובנעליים מרופטות. מנהל בית הספר: "טוב לב שנדיר לראות בחברה שלנו"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

המחווה שריגשה את הרשת: תלמיד בשם טאי מור שלומד בבית ספר תיכון בקרוליינה ארה"ב, התוודע בדרך מיוחדת לאחד התלמידים בבית ספרו, שחבריו נהגו 'להתעלל' בו כיוון שנהג להגיע לבית הספר בלבוש מרושל ובנעליים מרופטות.

טאי החליט לפרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ולתאר את הסיבות שהובילו אותו לקנות לאותו נער מתנה, כדי לשמח אותו ולהפיג במעט את הצער שהוא חווה בבית הספר, כתוצאה מההקנטות והבריונות. "יש את הילד הזה שהולך לבית ספר שלנו ששמו איזי אי. הוא אוהב לעשות ראפ ואמר שהחלום שלו להיות ראפר. הוא רק מנסה לרדוף אחרי החלום שלו, אבל ילדים בבית הספר אוהבים להציק לו, להיטפל אליו ולדבר עליו, על איך שהוא מתלבש ונראה. אז הלכתי וקניתי לו נעלי ג'ורדן. הוא היה המום".

אבל לא רק איזי אי בעצמו היה המום, כי אם גם חבריו של טאי – שאת אחד מהם, טיילור בייטס (או איזי אי בכינויו הרווח) הצליחה המחווה לרגש עד כדי בכי.

לצד תמונתו של טאי מור, פרסם בייטס את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק שלו:

"שמו של הבחור הזה הוא טאי והוא לומד בתיכון גרינווד. אתמול, כשנכנסתי לאולם ההתעמלות והתכוננתי לארוחת הצהריים, טאי שאל אותי איזו מידת נעליים אני נועל, ואמרתי: 'תשע, למה?', אבל הוא לא ענה. הוא רק אמר לי: 'מחר אני רוצה שתופיע בדיוק כאן, אוקיי?'. הבטחתי לו שאגיע לנקודת המפגש, אבל לא הבנתי מה הוא רוצה.

"היום, כשנכנסתי לחדר ההתעמלות ראיתי את טאי מחזיק ביד שלו שקית. כשהוא ראה אותי נכנס, הוא שלף קופסת נעליים של ג'ורדן, פתח אותה והושיט לי אותה. הוא אמר: 'הנה גבר, אלה שלך'.

"לא הבנתי על מה הוא מדבר, אז הוא ביקש מחברו שיניח את הנעליים בילקוט שלי ואמר לי: 'שמעתי שאנשים התנהגו אליך בבריונות, אז רציתי להביא לך אותם כדי לגרום לך להרגיש טוב יותר'. כשהוא אמר את זה, חיבקתי אותו וכמעט בכיתי. אני לא יכול להודות לו מספיק".

המחווה הנפלאה עשתה לה כנפיים ושמעה הגיע לפתחו של מנהל בית הספר שבו לומד טאי. "אני חושב שהנדיבות שטאי הפגין הייתה מעשה לא יאומן, שנבע מתוך טוב לב שנדיר לראות בחברה של ימינו. אני גם חושב שכולנו יכולים ללמוד משהו מזה, ולהיות מוכנים תמיד לעזור לזולת", אמר והוסיף כי מאז פרסום המחווה ברשתות החברתיות, פנו אליו מספר בתי עסק מוכרים של פריטי לבוש יוקרתיים, בבקשה לתרום לתלמידים מעוטי יכולת.  

תגיות:תלמידיםבית ספרחסדמחווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה