חדשות בעולם

פוטין: "טראמפ אמר כי הוא רוצה לשקם את יחסי רוסיה – ארצות הברית"

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הצהיר כי נשיא ארה"ב הנבחר, דונאלד טראמפ, הכריז בפניו כי הוא מעוניין לשקם את יחסי רוסיה - ארצות הברית

נשיא רוסיה ולדמיר פוטיןנשיא רוסיה ולדמיר פוטין
אא

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הצהיר כי נשיא ארה"ב הנבחר, דונאלד טראמפ, הכריז בפניו כי הוא מעוניין לשקם את יחסי רוסיה - ארצות הברית. הדברים נאמרו ע"י נשיא רוסיה במהלך פסגה כלכלית בלימה שבפרו, שם נפגש עם הנשיא המכהן, ברק אובמה, ועם הנשיא הנבחר, דונאלד טראמפ.

במהלך הפסגה נפגש פוטין עם הנשיא המכהן ברק אובמה, והזמין אותו לבקר ברוסיה. "אמרתי לו שנשמח לראותו ברוסיה, בכל זמן שירצה", אמר פוטין. "הכרנו בזה שהשיח בינינו לא היה קל, ואם להודות על האמת היה לנו קשה לעבוד אחד עם השני", הוסיף.

פוטין חשף את עיקרי שיחתו על טראמפ. "הנשיא הנבחר אמר כי הוא מוכן לנרמל את יחסי רוסיה-ארצות הברית. אמרתי לו שגם אני. לא דנו במועד או במקום פגישתנו העתידית".

מדובר בהצהרה רבת משמעות. כזכור, יחסיהם של שתי המדינות נמצאות בשפל עמוק לאחר מלחמת האזרחים ברוסיה. בעוד פוטין מסייע לאסד, ארה"ב תומכת במורדים. כעת סוקרן העולם להיווכח כיצד ייראו יחסיהם של שני המנהיגים בעידן טראמפ.

הנשיא המכהן ברק אובמה נשא דברים בפסגה הכלכלית. בין היתר, התייחס לדונאלד טראמפ באמרו כי "אני מציע לעם האמריקני לחכות בסבלנות ולראות את התנהלותו המדינית של טראמפ. לא תמיד הדברים בקמפיין תואמים את ההתנהלות המדינית. כשנשיא מגיע לבית הלבן הוא מתמודד עם הרבה סוגיות שהוא לא ציפה להן, המציאות תאלץ את טראמפ להתאים את הגישות שלו לסוגיות הללו".

תגיות:ולדמיר פוטיןדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה