חדשות בארץ

נתניהו מבטיח רפורמה: יותר גברים חרדיים בשוק העבודה

במהלך ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לרפורמה שהוא מתעתד להנהיג בתעסוקתם של גברים חרדים ואמר: "אני מתכוון לפעול לכניסתם של גברים חרדים לשוק העבודה, והדבר הזה מאוד חשוב בעיניי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Shutterstock)ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Shutterstock)
אא

במהלך פורום של ישיבת הממשלה שנערכה היום (א') התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לנושא של תעסוקת גברים חרדיים לעומת נשים חרדיות, והבטיח להנהיג רפורמה שתשלב יותר גברים חרדיים בשוק העבודה.

מאוחר יותר היום צפוי להתקיים כנס שיעודד עסקים במגזר החרדי – נושא חשוב לאין ערוך בעיני ראש הממשלה. "אני רוצה לומר לכם עד כמה הדבר הזה חשוב בעיניי", אמר ראש הממשלה. "הכלכלה שלנו ייחודית וחריגה היום בעולם המערבי, ואנחנו צריכים להבטיח שהיא תמשיך להיות כזאת".

לדידו, דבר זה מחייב השתתפות של שני ציבורים, בשוק העבודה. "רציתי להגיד הציבור הערבי והציבור החרדי אך זה לא נכון. של נשים ערביות וגברים חרדים, משום שנשים חרדיות וגברים ערבים כבר משתתפים בשוק העבודה ברמה זהה ליתר האוכלוסייה. אנחנו רוצים לעודד את הכניסה של האוכלוסיות הללו לשוק העבודה כדי להיטיב עם כלל אזרחי מדינת ישראל. זו המדיניות שלנו והיא תבוא לידי ביטוי גם בתקציב וברפורמות השונות שיביא שר האוצר", דברי נתניהו.

תגיות:שוק עבודהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה